פורטל אטרקציות וטיולים בישראל

אוהד קלמפרט מונה למנהל השיווק הרשתי של רשת מלונות JACOB‏

מינוי חדש: אוהד קלמפרט תושב תל אביב  (28) התמנה למנהל השיווק הרשתי של רשת מלונות  JACOBהמונה 5 בתי מלון ברחבי הארץ. קלמפרט, בוגר תואר ראשון ולימודי פרסום ושיווק מתל אביב, שימש כמנהל השיווק של מלון הבוטיק שינקין, מנהל השיווק של מלון רמדה חדרה ומנהל לקוחות במשרד הפרסום OPEN.

אוהד קלמפרט: "אין ספק שאנו בתקופה ייחודית ומאתגרת, יחד עם זאת אני שמח ומתרגש להכנס לתפקיד כה משמעותי ברשת בתי מלון חדשה שעשתה את הלא יאומן והתרחבה דווקא במהלך שנת הקורונה. אני מצפה לעמוד באתגרים הניצבים בפנינו בתקופה הקרובה ולהביא את מלונות הרשת".

טלי פסח, נציגת הבעלים של רשת JACOB מציינת כי "אנו שמחים על מינויו של אוהד, איש עבודה עם הרבה אנרגיה וידע מהשטח ומתחומי המיתוג, פרסום, שיווק והדיגיטל ובטוחים שאוהד יצעיד את הרשת קדימה ויהפוך אותה במהירה לאחת הרשתות המוכרות והאהובות בישראל. אנו מאחלים לו ולנו הצלחה בתקופה מאתגרת זו".

רשת מלונות JACOB היא רשת מלונות חדשה בארץ, שגדלה בשקט בתקופת הקורונה, שיפצה ושדרגה את המלונות שרכשה בשנה האחרונה. הרשת כוללת חמישה בתי מלון ייחודיים ומעוצבים בחמישה לוקיישנים נבחרים: מלון בת שבע ירושלים, מלון שינקין תל אביב, מלון ג'ייקוב טבריה, מלון בוטיק סי לייף נהריה ומלון רמדה ריזורט חדרה המציעים שלל אפשרויות לחוויית חופשה אולטימטיבית שעיקר אפיונם בסטנדרטים גבוהים, אווירה חמימה ובגישת השירות האישי הבלתי מתפשר.

קרדט צלם – בר חן

Exit mobile version