פורטל אטרקציות וטיולים בישראל

אוצר הסת"ם – מרכז מבקרים

אוצר הסת"ם – מרכז מבקרים – אטרקציות ופעילויות במקום

אתם מוזמנים למסע בעקבות סופרי הסת"ם, הנקרא "אותיות של חוויה" – כשהבמה נעה אל תוך החושך מתחיל המסע הקסום… במיצג מרתק תגלו את סודותם של האותיות העבריות מבריאת העולם ועד ימינו. בסרט תלת מימד תוכלו להיכנס אל המפעל שבו מעבדים עורות ותיווכו לתהליך יצירת גווילי הקלף שעליהם נכתבים מוצרי הסת"ם. כמו כן, תוכלו לפגוש בצורה וירטואלית סופר סת"ם אשר יספר לכם על המורכבות בעבודתו וקדושתה. ולסיום יוקרן קליפ, על מסך ענק בגודל של 180 מעלות, שימחיש בפניכם את מעגל השנה היהודי.

אתגר הטריוויה – דרך משחק טריוויה מלהיב ואינטראקטיבי, תכירו מקרוב את נושאי הסת"ם ותתרשמו מדגמים ענקיים של ספרי תורה, מזוזות ותפילין הנפתחים ומגלים לכם "מה בעצם יש בפנים". במהלך המשחק, יצפו המשתתפים על גבי מסכי פלזמה גדולים במיוחד ב 3 סרטים. אילו מבין המשתתפים שיענו נכונה על השאלות יזכו בפרס! סדנת סופר הסת"ם – בסדנא תפגשו סופר סת"ם ותוכלו להתבונן בעבודתו, ללמוד ממנו על מסתרי האותיות, והכי חשוב – להתנסות בעצמכם בכתיבת האותיות האשוריות. עם קולמוס-נוצה וקלף אמיתיים גם אתם תוכלו להיות ליום אחד לסופרי סת"ם!

אנשים ואתרים על מרפסת הנוף – מרפסת הנוף הרחבה, משקיפה על נופי הגליל וצפת, היא המקום המושלם לטעום מעט היסטוריה גלילית וצפתית. נכיר את הנופים הנשקפים ממנה ונחזור אחורה בזמן אל דמויות מצפת העתיקה, עם שלל סיפורים מרגשים.

גן האותיות (בהקמה) – בגן הקסום והיפיפה, נוכל לטייל בין דגמים -ענקיים של אותיות הא'-ב'. הדגמים פזורים בין לטראסות ובין צמחיה ארץ-ישראלית. ציו מעשה ידי אומן המצויר על- גבי כל אות יוכל להמחיש למבקרים את הערכים הנצחיים החבויים בה.

אירועים – רוצים לחגוג בת-מצווה או בר מצווה בצפת? רוצים שהבן יעלה אל התורה בבית-כנסת קדום בצפת? רוצים לצאת אל יום שכולו חוויות מרתקות וערכים בשנת הבת / בר מצווה? אוצר הסת"ם מזמין אתכם לחווית בר / בת המצווה מיוחדת במינה בעיר צפת, שכוללת ביקור מדהים במרכז המבקרים ובנוסף סיור שכולו קסם ומסתורין ברחבי סמטאותיה המדהימות והמענינות שבצפת העתיקה. כאשר מסיירים בסמטאות צפת העתיקה אי-אפשר שלא להרגיש את האווירה המיוחדת שעוטפת את העיר.

הצלילים, הריחות, הדמויות והנופים – ממש כמו לבקר בתוך ציור… ישנה אפשרות לבחור מתוך משלל סיורים , ובכל אחד מהסיורים ישנה הדרכה שתעניק לכם הצצה (ויותר..) אל תוך עולם מרתק ועשיר:

1. צפת הקלאסית

2. "בעקבות מקובלים"

3. סיור מוזיקלי אל המאה ה-16

4. "בית-החיים" העתיק וקברי הצדיקים

5. הפלמ"ח בתש"ח המבקרים יכולים לשלב גם פעילות אתגרית וטיולים בהרי צפת. בנוסף תוכלו להנות ממגוון ארוחת בוקר, צהריים וערב של קייטרינג הבית הכשר למהדרין.

Exit mobile version