פורטל אטרקציות וטיולים בישראל

החוויה האתיופית – להכיר את התרבות והמורשת האתיופית

החוויה האתיופית הוא מרכז מבקרים מיוחד מסוגו שנמצא בעמק בית שאן. האתר הוקם על ידי הגברת חווה אלמו והוא מזמין אתכם להכיר טוב יותר, מזוויות חדשות, את המורשת והתרבות המיוחדת והעתיקת יומין שמאפיינת את יהודי אתיופיה. מרכז המבקרים עושה זאת באמצעות סדנאות, סיפורים מרתקים, טעמים וצלילים מיוחדים. האירוח מתאים לכל הגילאים, ליחידים, משפחות וקבוצות. במקום ניתן לקיים מגוון של פעילויות בנושא בני העדה האתיופית, תוך התאמה לבקשת הקבוצה ומארגני הביקור.

חווה אלמו, מקימת המקום, מנחה מוסמכת בתחומי זוגיות, משפחות והורות, מאמנת אישית בתחום כישורי חיים ונוער, ובוגרת מכון אדלר משרך החינוך, תקבל את פני האורחים בלבוש מסורתי ססגוני, אותו היא גם תציע לאורחים ללבוש, על מנת שייכנסו לאווירה של המקום. כמו כן, מוסיקה אותנטית תתנגן ברקע. בנוסף, האורחים מוזמנים לקחת חלק בטקס "בונה" – טקס שתיית קפה מסורתי בחברה האתיופית. הטקס מהווה חלק בלתי נפרד מתרבות הכנסת האורחים בקרב העדה האתיופית, ובאמצעות טקס זה ניתן "להציץ" לאורח החיים המיוחד של העדה.

האורחים גם מוזמנים להיחשף לסיפורה המרגש של חווה, על עלייתה ארצה, ולהכיר סיפורים של מנהיגים שחלמו את ישראל לאורך מאות שנים.

פרטים נוספים

הביקור במרכז המבקרים מיועד לכל הגילאים ולכל הקבוצות, עד 50 איש. יש לתאם מראש את הביקורים באתר.

כתובתנו: ארז 3 (שכונת נוף הגלעד), בית שאן

Exit mobile version