פורטל אטרקציות וטיולים בישראל

רפטינג נהר הירדן – אטרקציות בגליל העליון

שיט קייקים וראפטינג לכל המשפחה בנופי הירדן המופלאים. רפטינג סוער בירדן ההררי – מסלולים מאתגרים, אומגת ענק הישר לירדן, חץ וקשת וטיולי כרכרה בטבע.

האתר שוכן בסמוך לקיבוץ גדות שבגליל העליון, מסביב נוף מרהיב, מקום הצופן בחובו שלל הרפתקאות. רפטינג נהר הירדן הינה חברה הפועלת מזה כעשרים שנה, וגאה להיות החברה הראשונה אשר השיטה בארץ סירת נהרות בנהר הירדן, מה שהפך בהמשך לשיט המים האתגרי המוכר היום הרפטינג. השייט בנהר יכול להיות רגוע ושקט לאורך נופי הירדן המוריקים אך גם יכול להיות סוער ואתגרי. מסלול השייט עובר תחת גשר " בנות יעקוב" שם נכנס הנהר אל ערוצו הטבעי ומסתיים לאחר עיקול במצד עטרת – זו היא מצודה צלבנית עם סיפור מעניין. באתר יהנו המבקרים ממדשאות רחבות , פינות המיועדות לברביקיו, מקלחות ושירותים ושקט גלילי אמיתי.

בנוסף לאטרקצית השיט האתגרי והקיאקים , במקום יהנו המבקרים מעוד שלל אתגרים:

האומגה:

האמיצים שביניכם מוזמנים לאומגת ענק באורך 70 מטרים ובמגובה 25 מטרים היישר אל מימיו של הירדן! הגלישה בטיחותית והיא בסיוע מדריכים מיומנים ורתמת בטיחות. המדריכים שולחים ומשחררים את הגולשים. מצב הרוח נפלא ? מה הפלא, גם כשהלב למטה… אין כמו התגברות על הפחד…

חדש! אופני הרים חשמליות

רכיבה בשטח על אופני הרים חשמליים ללא מאמץ כשעה וחצי. חווים את השטח – מבלי להתאמץ ולהזיע.. האופניים מותאמים לרכיבת שטח והן מהטובות ביותר מאופני ההרים החשמליים בארץ. מתאים לכל רוכב מגיל 14 ומעלה. הרכיבה בשבילים בלבד. כל רוכב יקבל מפה, קסדה והסבר על המסלול: מורשת הקרב, גיאוגרפיה והיסטוריה. אין צורך בניסיון ברכיבה על אופניים חשמליים וכן לא נחוצים ביגוד או הנעלה מיוחדים.

Exit mobile version