איך לחיות במאה ה 21 ולהימנע ממזון מתועש? סודות הליקוט

אורח החיים שכולנו נולדנו אליו, מקשה מאוד על יצירת תפריט תזונתי שהולם את הדרישות האמיתיות של מערכות הגוף של כולנו. אבל, בשנים האחרונות רווחת בקרב תושבים רבים בישראל ההבנה כי ניתן לחזור לטכניקות ליקוט, פשוטות וקלות יחסית, כדי לספק את כל הצרכים של הגוף. חברת שירת השדה, מאפשרת לכם ללמוד איך ללקט צמחים ועשבים ולהפוך אותם לאוכל טעים ומזין.

ליקוט למתחילים – מה היתרון בטכניקה זו?

במשך אלפי שנים, בני אדם ברחבי העולם ניזונו אך ורק ממזון צמחוני אותו ליקוט בצורה רנדומלית במהלך חייהם. הגוף שלנו כמקשה אחת, יכול לחיות חיים בריאים וארוכים גם אם אנחנו לא ניזונים מבשר, כך שבהחלט יש מקום לבחון את האפשרות להשתמש גם היום בטכניקות ליקוט כדי ליצור תזונה מאוזנת ונכונה. בדיוק מסיבה זו, יותר ויותר ישראלים רוצים לפנות אל קורס ליקוט שמעביר אדם בעל ניסיון, כדי להכיר את הטכניקה הזו ולנצלה על הצד הטוב ביותר.

לומדים לבחור את האוכל שלכם

באופן כללי טכניקת ליקוט צמחים היא לא משימה מסובכת. הרי אתם לא צריכים שום דבר מאשר שדה פתוח ורצון טוב. ואולם, כדי ללקט בדיוק את סוגי הצמחים והמאכלים הכי בריאים לכם, חיוני לצאת לדרך עם מעט היכרות והבנה בתחום. הדוגמה הפשוטה והמוכרת ביותר, באה לידי ביטוי בתחום ליקוט הפטריות. אם אתם לא יודעים מה הן סוגי הפרטיות הרעילות שקיימות סביבכם, פעולת הליקוט יכולה ליצור יותר נזק מתועלת. ולכן, חשוב מאוד להכיר את הצמחים והפרחים המתאימים לסגנון הבישול שלכם מבעוד מעוד ולצאת לדרך אחרי שהתנסיתם בליקוט עם איש מקצועי.

בישול בריא – בכל מקום ובכל זמן

אחת הדרכים הכי מיוחדות להכיר את תחום הליקוט, היא על ידי סדנת בישול בטבע. בשלב הראשון אתם מכירים את הצמחים והפרחים שסביבכם. ובשלב השני אתם יכולים ללמוד איך להפוך את התוצר שלכם לארוחה טעימה ומזינה שמתאימה לכל בני הבית שלכם. זו היא חווייה מקסימה שמתאימה לכל המשפחה ויכולה לשנות את סגנון החיים שלכם לגמרי.

חברת שירת השדה היא חברה מנוסה וותיקה שמלווה את לקוחותיה בהיכרות עם עולם המזון מן הטבע. אנו יוצרים סדנאות ליקוט, סיורי ליקוט וסדנאות בישול טבעי, אשר מתאימות לקהלים רבים ויכולות לאפשר לכם לשנות גישה בכל הנוגע לעולם האוכל מן הטבע. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה- 054-2248243.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here