לחגוג מסיבת רווקות במלון
bignews.co.il חדשות - מלונות

אחת האפשרויות המרעננות לחגוג מסיבת רווקות היא לבחור במלון. חדר סוויטה או צימר הוא מיקום מושלם למסיבת רווקות כאשר ניתן לשלב את מתקני המקום במסיבה עצמה כמו למשל את הבריכה, הג'קוזי ואת הגינה. יש מגוון של צימרים ושל מלונות שמאפשרים לחגוג בהם מסיבת רווקות, כמובן תוך תיאום מראש והתאמה לאופי של המקום. מסיבת רווקות ככלל אפשר לחגוג או בבית של אחת החברות או בבית של הכלה, או במסעדה או בלוקיישן כאמור כמו צימר או מלון. לרוב כאשר חוגגים מסיבת רווקות במלון או צימר זה כולל גם לינה, אך זה לא חובה. לפניכם כמה טיפים ועצות לקראת תכנון של מסיבת רווקות במלון או בצימר.

אופי המסיבה ואופי המקום

מסיבות רווקות נבדלות אחת מהשנייה באופי שלהן, בסטייל, בסוג הבנות שמגיעות ועוד. כך, יש מסיבות דלות תקציב יחסית בהן הכל יותר צנוע ויש מסיבות עם תקציב גדול והשקעה רבה שכוללות אומנית שמגיעה, המון קישוטים ואבזור ובריכה או ספא. מלונות בישראל מאפשרים לחגוג בחדרים מסיבת רווקות אך חשוב לקחת בחשבון שלא כל מלון מאפשר זאת ולכן צריך לתאם מראש ולברר האם אפשרי. אם למשל אתן מעוניינות שתגיע למסיבה מפעילה וההפעלה דורשת ציוד הגברה, הרי שיש לבדוק מול המקום שהדבר אכן אפשרי ושהרעש לא יפריע לאורחים אחרים במתחם או במלון.

בתי מלון שונים כוללים חדר אירועים או חדר ישיבות בהן יש ציוד הגברה ומקרן, וכך באמצעות סידור ועיצוב של האולם, ניתן להתאים אותו למסיבת רווקות הדורשת הגברה. חשוב כמובן גם לתאם את כמות הבנות שמגיעות במידה ויש כאלו שלא נשארות ללון במקום. ככלל, אם המסיבה מאוד רועשת וכוללת מפעילה חיצונית שמגיעה למשל הרי שההמלצה היא לחגוג בצימר. ואם מדובר על מסיבת רווקות יותר סולידית ללא מפעילה חיצונית וללא יותר מדי פירוטכניקה וקישוטים – הרי שחדר במלון יוכל בהחלט לעשות את העבודה. מלון בוטיק הוא אפשרות מאוד טובה לצורך הזה מאחר והוא מאפשר גישה יותר ישירה לצוות המלון לצורך תיאום ואירגונים, לעומת מלון רשת גדול ורב אורחים.

מסיבת רווקות באילת

אחת האפשרויות שמאוד קוסמות למסיבות רווקות היא לרדת לאילת ולחגוג. כך ניתן לשלב במסיבת הרווקות גם יציאה לדיסקוטק או הופעה, שיזוף בים ועוד. מלונות באילת בחלקם מאפשרים אירוח של מסיבת רווקות תוך שימוש במתקני המלון לצורך כך כמו למשל שימוש במתחם הבריכה, בספא, בסאונה, באולם האירועים ובמתקנים נוספים. חשוב כמובן לתאם זאת עם המלון. יש מלונות שונים שערוכים לכך ואף משווקים חבילות אירוח ייעודיות למסיבות רווקות ותוכלו לבדוק ולברר מבין הדילים השונים מה מתאים עבור מסיבת הרווקות שלכן.

העיר אילת מציעה המון אפשרויות בילוי ושופינג ללא מע"מ ולכן זהו יעד מועדף בקרב החוגגות במסיבות הרווקות. באילת תוכלו לחגוג מסיבת רווקות לא רק בקיץ, אלא לאורך כל השנה, מה שמהווה יתרון עצום.

מסיבת רווקות בצפון הארץ

גם צפון הארץ הוא אזור מבוקש מאוד למסיבות רווקות והוא מאפשר להתנתק קצת מהשגרה ומהחיים הסואנים שבאזור המרכז לטובת סופ"ש סוער של מסיבת רווקות. באזור הצפון יש מבחר עצום של צימרים, ווילות וחדרי סוויטות שונים שיוכלו להתאים עבור מסיבת רווקות, כאשר מקומות רבים גם ערוכים למסיבות רווקות ואף מציעים את עזרתם ואת שירותיהם בסידור של עיצוב, קישוטים, אוכל לכל הבנות ועוד. מלונות בצפון פזורים לאורך כל אזור הצפון – מהכינרת ועד לרמת הגולן, ותוכלו לבחור את המקום הספציפי שמתאים עבורכן. יש גם בחיפה כמה מלונות ויחידות אירוח המתאימות עבור מסיבות רווקות.

מסיבת רווקות בתל אביב

תל אביב, העיר הגדולה, מושכת אליה לא מעט ממסיבות הרווקות שמתקיימות מדי שנה, ולא סתם. תל אביב היא בירת הבליינות ויש בה שפע של מקומות בילוי, מסעדות ומקומות שונים שהם אידיאליים עבור מסיבת רווקות. אחת האפשרויות הפופולאריות היא לחגוג מסיבת רווקות בחדר סוויטה במלון בוטיק או אף במלון רשת – ככל שהמלון מאפשר זאת. במלונות בוטיק הנגישות והארגון של מסיבת רווקות הוא פשוט יותר ולכן יש ביקוש לחגוג מסיבות רווקות במלונות בוטיק. כמה מלונות בתל אביב מציעים את שירותיהם לארגון המסיבה, וכדאי מאוד להיעזר בכך.

תוכלו לשלב בסופ"ש מסיבת הרווקות גם יציאה בערב למסיבה, בטן-גב בים או פעילויות נוספות שיגוונו ויעשירו מאוד את מסיבת הרווקות. חשוב לציין שניתן גם לשכור חדר סוויטה או חדר במלון בוטיק למסיבת רווקות שאיננה כוללת לינה – ואז כמובן המחיר יהיה נמוך יותר. יש מקרים שבהם פחות מסתדר לבנות המגיעות למסיבה להישאר וללון ולכן האופציה לשכור חדר במלון למסיבה עצמה, אך ללא לינה, היא אופציה גם מבוקשת ששווה לבדוק אותה.

מסיבת רווקות בים המלח

אם תל אביב כבר נדושה מדי או שצפון הארץ רחוק מדי להגעה, עבור מי שגרות באזור ירושלים או לאלו שמחפשות יותר מרגוע ושלווה, אפשרות אידיאלית ורגועה מאוד היא לחגוג מסיבת רווקות בים המלח. זה יכול להיות בים המלח או בלוקיישנים מסוימים בסביבת ים המלח, אשר מציעים המון רוגע, שלווה ואוירה מדיטטיבית נעימה. זה תלוי כמובן באופי של הבנות שלוקחות חלק באירוע. יש מקרים בהם הקהל תוסס יותר וצעיר ואז מתאימה יותר מסיבת רווקות בתל אביב, ויש מקרים בהם הקהל יותר מבוגר ורגוע ואז תתאים יותר מסיבת רווקות באווירה של ים המלח. מלונות בים המלח מציעים מגוון של חדרים למסיבות רווקות, כולל שימוש במתקני הספא הידועים של ים המלח. ים המלח הרי ידוע במי המרפא שלו, במתקני הספא, בטיפולי הפנים ובתמרוקים מבוססי מי ים המלח שניתן לרכוש במקום, ולכן מסיבת רווקות מבוססת ספא ומינרלים היא אופציה פנטסטית למי שמחפשות יותר שקט אך עדיין מסיבת רווקות איכותית וטובה.

וכדי לתכנן מסיבת רווקות בצורה מעולה, עם כל הטיפים וכל הדברים שחשוב לדעת מומלץ להתעדכן באתרי חדשות, במדריכי טיפים ומול מפיקות של מסיבות רווקות – על מנת שהמסיבה תהיה על הצד הטוב ביותר. תמיד תוכלו גם להיעזר בספקים ובאנשי מקצוע שונים שישדרגו או שיסייעו בארגון מסיבת הרווקות כמו למשל מנחת מסיבת רווקות, מעצבת ועוד. וחשוב מכל הוא להתאים את מסיבת הרווקות לתקציב. יש אילוצי תקציב כמו בכל דבר בחיים – וחשוב לבחור את המלון, את העיצוב ואת תפריט האלכוהול בהתאם למה שהתקציב מאפשר.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here