למה לא לוותר על פולמון לאירוע שלכם
קרדיט: אדוללת

מה זה פולמון לאירועים? במילה אחת: תאילנד! כולנו מכירים את התמונות והסרטונים המטריפים של המסיבות בתאילנד בהן כל האורחים מעוטרים בציורים זוהרים עוצרי נשימה. מדובר ללא ספק מאחת האטרקציות הטרנדיות והמגניבות ביותר שאתם יכולים להזמין לאירוע שלכם. כן, אנחנו יודעים שיצא לכם קצת יקר להטיס את כל המשפחה והחברים למסיבת פולמון בתאילנד, אבל זהו ללא ספק הפתרון הכי קרוב לשם. מוכנים? בואו נצא לדרך.

פולמון לאירועים – שאלות ותשובות

  • פולמון – מה זה בכלל?מקור השם הוא כמובן במסיבות המפורסמות המתקיימות באיים הקסומים של תאילנד (אין ישראלי שהיה שם ולא מכיר), בהן כולם נצבעים בצבעים זוהרים ורוקדים עד אור הבוקר. מדובר כאמור באחת האטרקציות הטרנדיות של הזמן האחרון – תוספת עוצרת נשימה לשלב הריקודים באירוע שלכם. מאפרים מקצועיים יציירו על האורחים בצבעים ייחודיים וזוהרים באור אולטרה סגול– חוויה בלתי נשכחת. בעזרת "תותחי אולטרה" המאירים על האורחים מתקבל מחזה לא פחות ממרהיב: עשרות האורחים באירוע שלכם יזהרו בצבעים בוהקים. 
  • לאיזה סוג אירוע האטרקציה מתאימה? מאחר ומדובר באטרקציה שמלהיבה ומשמחת כל האורחים, ניתן לשלב אותה בכל סוג אירוע; חתונות, בת \ בר מצווה, מסיבות רווקות, ימי הולדת (ילדים פשוט משתגעים באירועים מסוג זה), אירועי נשים כמו הפרשת חלה ואף אירועי חברה. סמכו עלינו – ההנאה שלכם מובטחת, בהתחייבות!
  • האם הצבעים בטוחים לשימוש? בהחלט! מדובר בצבעים מאושרים ובטוחים לשימוש גם בקרב ילדים. חשוב לנו לציין כי חברתנו עושה שימוש אך ורק בצבעים בטוחים בהפקת פולמון לאירועים כך שאתם יכולים להיות רגועים.
  • אילו אבזרים נוספים קיימים? אם חשבתם שצבעים הם סוף הסיפור – תחשבו שוב. נשמח להציע לכם מגוון גדול של אביזרים; שפתונים זוהרים באולטרה, קעקועים זוהרים, אבקות קונפטי צבע, כובעי נצנצים, משקפי תריס, שרשראות הוואי, קשתות כתר זוהרות, סטיקלייטים, באקטים זוהרים לאלכוהול, בלונים זוהרים, קשים, ריסים מלאכותיים, כובעי רשת, עניבות זוהרות, פאות זוהרות, חליפות גוף זוהרות, פפיונים היד עוד נטויה. השמיים (או הירח) הם הגבול, אירוע החלומות שלכם נמצא ממש מעבר לפינה.

זקוקים לייעוץ? אנחנו כאן לשירותכם

אנחנו בטוחים שהתרשמתם מהאפשרות לארגן מסיבת פולמון עם מגוון אביזרים ולהביא אותה עד לאירוע שלכם. צוות המומחים של אתר "שמח לנשים" מתמחה בהקמת פולמון לאירועים וישמח להקים עבורכם את אירוע החלומות, צבעוני מאין כמוהו לאחריו האורחים שלכם פשוט לא יפסיקו לדבר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here