במדור האטרקציות והבילויים שלנו, תמצאו מגוון רחב של סיורים מהנים ופעילויות בילוי משפחתיות מדהימות ברחבי הארץ. בין אם אתם מחפשים חוויה היסטורית מרתקת, טיול חוויתי בטבע או יום כיף לילדים עם פעילויות מגוונות – המדור שלנו יציע לכם הרפתקאות בלתי נשכחות שיממשו את חג החירות האולטימטיבי!

ארגון אשכולות בשיתוף קק"ל מזמינים את הציבור לפסח ישראלי
שלל סיורים מודרכים, טיולים ופעילויות לכל המשפחה באתרי קק"ל ברחבי הארץ בחול המועד פסח

ארגון אשכולות וקק"ל מזמינים את הציבור ליומיים של טיולים בחול המועד פסח (24-25 באפריל). בימים אלו יתקיימו טיולים, סיורים ופעילויות לכל המשפחה באתרים מרהיבים מהצפון ועד דרום הארץ. את הפעילויות ידריכו מדריכים מוסמכים ומנוסים של "אשכולות", ארגון גג חינוכי מוביל לכ-36 מרכזים חינוכיים הפרוסים ברחבי הארץ.

הצטרפו למוקדים השונים ברחבי הארץ ותהנו מסיורים נפלאים, בניהם סיור ברחובות צפת העתיקה, במחילות המסתור במדרס, בעקבות לוחמי תש״ח בדרך לירושלים, ביער קק״ל בחולדה, סיור במזכרת בתיה, סיורי ערב במושבה זכרון יעקב, בתל אביב ועוד.

ההשתתפות מותנית ברישום מראש באתר אשכולות, במחיר סמלי של 10 שקלים לכרטיס.

סיורי היום יתקיימו בין השעות: 10:00-13:00, 13:30-16:30. סיורי הערב יתקיימו בין 18:00-20:30. מגוון סיורים יהיו נגישים לכיסאות גלגלים, מתקשים בהליכה ועגלות ילדים.

קרדיט צילום: אשכולות

 

סיורים במקלט הקופים הישראלי בחופשת הפסח
מה בתוכנית: מקלט הקופים הישראלי, הממוקם בכניסה לכפר דניאל (יער בן שמן), הוא עמותה העוסקת בהצלה ושיקום קופים שהוחרמו על ידי הרשויות לאחר שהוברחו ארצה או הוחזקו בניגוד לחוק ובתנאים קשים. הקהל הרחב מוזמן לסיורים בשטח המקלט במהלך חופשת הפסח, במהלכם פוגשים את הקופים, לומדים על הרקעים מהם הגיעו, ולאורך המסלול הילדים יכולים ליהנות מאזור ספורט אתגרי, ג'ימבורי ענק ופינת יצירה.

איפה ומתי: 'מקלט הקופים' בווייז יביא אתכם עד לחניה רחבת הידיים שבכניסה למקלט.
21.4-29.4. שעות הסיורים מתעדכנים באתר מקלט הקופים.
גילים: הסיורים מתאימים לכל המשפחה.

מחיר כרטיס: 48 ש"ח.

קרדיט: מאיה להב

 

פעילויות חול המועד פסח
נתניה
פסטיבל חמניות עם מגוון פעילויות יצירתיות ותיאטרליות
מה : פסטיבל פרחים ייחודי באווירה פרחונית. עם מתחם מקושט ומעוטר עם חמניות, יוכלו הילדים ליהנות מחמישה מתחמים עם פעילויות ואטרקציות בפסטיבל הפרחים:
חמניות אמנותיות : בהשראת החמניות של ואן גוך – הילדים ילמדו לצייר חמניות מיוחדות עם אקריליק על קרטון ביצוע.
המתחם הענק – כתר השמש: הילדים ישזרו זרי חמניות וחרציות טריות לכתר מרהיב ומעוצב ויכינו סיכות ראש.
פריחת השמש: הילדים יגזרו, יכינו ויצבעו חמניות בגדלים שונים – מהם ייצרו מובייל ססגוני לחדר או למרפסת. באר השמש העולה: מתחם תיאטרלי עם באר משאלות- עם דמות צבעונית של אשת החמנייה , הילדים יגיעו להביע משאלה עם מטבע אותו יזרקו לבאר
פרחים בגדול: פעילות משותפת במסגרתה יצבעו הילדים קיר צביעה ענקי של חמניות.
כמה: כניסה חופשית
מתי: חוה"מ פסח 24-25.4.24
11:00-14:00 ו- 16:00-19:00
איפה: קניון עיר ימים

הרצליה
פסטיבל אביב פורח: שזירת פרחים, זרים מתוקים קיר צילום ועוד- כניסה חופשית
מה: פסטיבל, עם מתחם שזירת פרחים ייחודי, המאפשר לילדים להתנסות בשזירת צמידים, סיכות וכתרים לראש בהנחיית שוזרת מקצועית, כל ילד יוכל לבחור לשזור כתר או צמיד ליד או סיכת פרחים לשיער ולהנות מריח אביב משכר וצבעוניות יפייפיה של פרחים טריים. בנוסף מוזמנים הילדים להשתתף בסדנאות יצירה מגוונות, הכוללות הכנת אדנית ירק אישית בעבודת יד. המתחם מציע ביום השני לאירוע הכנת פרחים מתוקים צבעוניים .
בפסטיבל יוקם קיר צילום המעוצב בנושא 'בלונים פרחוניים', המספק רקע קסום לצילומים שיתעדו את חווית הפסטיבל. בנוסף, ימתין מתחם לבניית פירמידות מלגו, בו יוכלו לתת לדמיון וליצירתיות להתפרץ.
כמה: כניסה חופשית
מתי: 24-25 במרץ 2024
בין השעות 11:00-14:00 ו- 16:00-19:00
מתחם בניית פירמידות מלגו פעיל ב- 11:00-17:00
איפה: קניון שבעת הכוכבים

קריית אתא
פסטיבל גיימינג :מתחם מציאות מדומה, עמדות של סוני, נינטנדו ואקסבוקס ואפילו עמדות לגו
מה: האירוע שמאחד את כל חובבי הגיימינג: ממעריצי נינטנדו וסופר מריו, אוהבי סוני , חסידי אקס בוקס, דרך הגיימרים העדכניים שמשחקים במשחקי מציאות מדומה ועד לחובבי לגו המושבעים –פסטיבל הגיימינג יכלול מספר עמדות ייחודיות: קונסולות- מתחם נינטנדו וסופר מריו , מתחם אקס בוקס, מתחם סוני פלייסטיישן מתחם VR- משחקי מציאות מדומה הגדה של לגו – בניית פירמידות מלגו מתחם יצירה- בו הילדים יעצבו לוח שעות גיימינג ,מתחם ביוטי וקעקועים לילדים שישלימו את הלוק
כמה: כניסה חופשית
מתי: חוהמ פסח:24-25.4 – 11:00-17:00
איפה: קניון שער הצפון קריית אתא

 

צילום: מאי סביר
צילום: יחצ
צילום: קבוצת גולדבאום

פסח מהאגדות: "אליס בארץ האשליות"
קניון עופר רמת אביב יפתח במהלך חג הפסח מתחם חוויתי
המיועד לכל המשפחה: "אליס בארץ האשליות"
כניסה חינם – ללא עלות לקהל הרחב

מתחם חווייתי יפתח לכל המשפחה: "אליס בארץ האשליות", במהלך חג הפסח, ויפעל במשך 3 ימים, החל מה 24.4.2024 עד ה 26.4.2024, בקניון עופר רמת אביב:

המתחם יעוצב בהשראת ובסגנון אליס בארץ האשליות והוא כולל מגוון רחב של פעילויות לילדים ולכל המשפחה, בין הייתר: פינות יצירה מתחלפות, סדנאות לעיצוב תיק אשליות, יצירת תמונות תעתוע לתליה על קיר החדר, סדנא לפיסול עץ לבבות, יצירת משחק פסיכודלי, סדנאת יצירת קופסת קלפים ועוד..

המתחם יקושט מדימויים של אליס בארץ האשליות הוא יפתח בקומה השנייה של הקניון, (מול חנות לולו למון) ויפעל בתאריכים ה 24-26.4 השעות 10:00-14:00 ו- 16:00-19:00

צילום: יחצ
צילום: יחצ

 

אביב הגיע פסח בא
חוה"מ פסח בירושלים 2024

תערוכה חדשה 'אוצרים לרגע – ילדים מציירים בזמן מלחמה' וסיורים חינם לרגל שנת ה-70 לבנייני האומה * פסטיגן אביב בגן הבוטני – סדנאות ופעילויות לכל המשפחה והצצה לפגודה החדשה שתפתח בספטמבר * סיורים חוייתיים במוזיאון ידידי ישראל * מבצעי לינה אטרקטיביים במיוחד במלונות איביס ירושלים מרכז העיר

פסח כמעט כבר כאן ואם אתם מתלבטים מה לעשות עם הילדים במהלך ימי חוה"מ ריכזנו עבורכם כמה המלצות לפעילות משפחתית בירושלים ואפילו אפשרות לינה במחירים אטרקטיביים במיוחד

פסטיגן אביב – פסח לכל המשפחה בגן הבוטני גבעת רם
הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם מזמין את הקהל הרחב, הורים וילדים וכל בני המשפחה לשלל פעילויות במהלך חוה"מ פסח במסגרת 'פסטיגן אביב'. את המבקרים בגן תקבל מוסיקה חיה באווירת קרנבל, המבקרים יוכלו להצטרף בחוה"מ פסח לנסיעה ברכבת הפרחים ולסייר בחלקות השונות של הגן הבוטני ובחממה הטרופית ,לפגוש לוליינים ולהנות ממוסיקה חיה. כמו כן מוזמנים ההורים והילדים לסדנאות יצירה מהטבע שימוקמו ברחבי הגן בכל שעה עגולה. בגן תתקיים מדי יום הצגה לילדים (פעמיים ביום) כמו כן לרשות הילדים יעמדו מאפרות פנים ועוד. למבקרים תנתן הזדמנות להציץ בפגודה החדשה שתפתח בספטמבר. במהלך האירוע יתקיימו סיורי פריחות מודרכים ברחבי הגן: שעות הסיורים: 10:30 12:30 14:00 (ניתן לתאם סיורי פריחות וסיורים בפגודה לאורך כל החג)
המבקרים בגן מוזמנים לערוך פיקניק משפחתי עצמאי בשטחי הגן הירוק באוירה פסטורלית.
מתי? חוה"מ פסח – 24-25.4.24 בשעות 10:00-16:00
איפה?: יהודה בורלא 1 ירושלים
גילאים: 2-11
עלות: 40 ₪ ילד/מבוגר – מפונים/כוחות הבטחון/סטודנט/מחזיק ירושלמי 28 ₪ – מנויים חינם

פסח בבנייני האומה
סיורים מודרכים ותערוכה חדשה 'אוצרים לרגע – ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה'
לציון 70 שנה למרכז הקונגרסים בנייני האומה יתקיימו לראשונה סיורים מודרכים בתוך המרכז המספרים את סיפורו של אחד ממוסדות התרבות הוותיקים בירושלים. במרכז מוצגות כ-20 תערוכות ביניהן תערוכה חדשה 'אוצרים לרגע – ילדי ישראל מציירים מלחמה' -54 ציורים של ילדים ערבים ויהודים חילונים ודתיים מבתי ספר יסודי מכל רחבי הארץ המבטאים את רגשותיהם בציור. בנוסף, באתר ארכיאולוגי ששרידיו נחשפו בעת חפירת היסודות למרכז נתגלה כי לפני כ-1900 שנים הוקם במקום בית יוצר לכלים ואביזרי בניה מחרס שהופעל על ידי הלגיון העשירי של הצבא הרומי. השרידים כוללים בריכות ומשטחים לעיבוד הטין, מתחם שבו עיצבו בעלי המלאכה את הכלים ומוצרים לסוגיהם ומערכות כבשנים. כל המוצרים המוצגים לצד הכבשנים הינם העתקים מדויקים של הממצאים המקוריים שנתגלו במהלך החפירות. את הממצאים המקוריים ניתן לראות בחלונות התצוגה בטרקלין המבואה לאולם טדי.
איפה? שד' שזר 1 ירושלים
מתי? חוה"מ פסח – 24-25.4.24
גיל: 2-60
עלות: חינם

סיורים חווייתיים בחוה"מ במוזיאון ידידי ישראל ירושלים
מוזיאון ידידי ישראל בנחלת שבעה בירושלים הוא מרכז היסטורי חווייתי המאפשר למבקרים בו להכיר את הגיבורים והסיפורים של הלא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול ולסייע בהקמת מדינת ישראל, זאת באמצעות שבעה מיצגי מולטימדיה אור-קוליים מתקדמים המשלבים סאונד, אפקטים ייחודיים וטכנולוגיה חדשנית.
מתי? חוה"מ פסח – 24-25.4.24
עלות: מבוגר 44 ₪, ילד 3-18 – 33 ₪, אזרח ותיק/חייל/כוחות הבטחון 22 ₪
כרטיסיה משפחתית זוג + 3 ילדים – 100 ₪ מפונים כניסה חינם בהצגת ת.ז.
איפה? יוסף ריבלין 20 נחלת שבעה ירושלים

פסח במלונותibis ירושלים מרכז העיר במחירים אטרקטיביים במיוחד
מלונות ibis ירושלים חוגגים פסח במחירים אטרקטיביים עם סיור בעקבות עולי הרגל לירושלים
מלון ibis styles החל מ-435 ₪ לזוג בערב החג הראשון והחל מ433 ₪ בחג שני.
ב ibisמרכז העיר החל מ-620 ₪ לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר בחול המועד
ובחג השני חצי פנסיון 1255 ש"ח לחדר זוגי
בנוסף, בחול המועד למזמינים בבתי המלון שני לילות, הלילה השני ב25% הנחה.
למזמינים חדר זוגי בערב ליל הסדר במלון ibis מרכז העיר ע"ב חצי פנסיון כולל ארוחת ליל סדר החל מ- 2800 ₪ לזוג, וחדר יחיד באותה המתכונת החל מ- 2500 ₪. (בהזמנת מינימום 2 לילות). חצי פנסיון – לילה ראשון ארוחת ליל הסדר + ארוחת בוקר לילה שני ארוחת ערב + ארוחת בוקר. כשרות רבנות ירושלים לאוכלי קטניות בלבד
בחג שני – 28-29/4 החל מ 1255 ₪ לחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון.
בחול המועד ניתן להזמין חדר זוגי במחיר של החל מ-620 ₪ לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר (בהזמנת מינימום 2 לילות)
במלון ibis styles למזמינים חדר זוגי בערב ליל הסדר במלון ibis styles אף הוא במרכז העיר ירושלים מוצעת חבילה אטרקטיבית של חדר זוגי בלבד החל מ435 ₪. חדר זוגי לינה וא.בוקר החל מ- 585 ₪ לזוג. עלות של חדר ליחיד לילה + ארוחת בקר החל מ- 505 ₪.
בחג השני 28-29.4 החל מ433 ₪ ללינה בלבד בחדר זוגי. לינה וארוחת בוקר החל מ 585 ₪
בנוסף, בחול המועד למזמינים באחד ממלונות ibis ירושלים שני לילות, הלילה השני ב25% הנחה.
סיור בעקבות עולי הרגל לירושלים
בימים רביעי חמישי שבת ושני 24-25.4 27.4 29.4. מוזמנים אורחי מלונות ibis ירושלים לסיור אביבי קסום בעקבות עולי הרגל לירושלים.
הסיור ייצא מהמלון דרך שכונת ממילא התוססת לעבר גיא בן הינום הירוק בעונה זו של השנה ויעלה להר ציון דרך המנהרה שחיברה את הר ציון לעיר המערבית עד 67. לאחר הסיור בקבר דוד ימשיכו המשתתפים אל העיר העתיקה לאורך הקארדו לתצפית מגגות העיר העתיקה לעבר הר הבית, שם יסופר סיפור עולי הרגל וברכת הכוהנים בחג הפסח. בהמשך ירדו המשתתפים אל הכותל המערבי ויצטרפו אל המוני בית ישראל החוגגים. מהכותל יעלו שוב אל הרובע היהודי דרך הסמטאות הקסומות ומשם אל הרובע הארמני ושער יפו.
משך הסיור: כ-3 שעות ומותנה במספר המשתתפים.

שני מלונות ibis ירושלים נמצאים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' – לב מרכז העיר ירושלים, במיקום הטוב ביותר שקיים. מלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.
כל מה שחופשה צריכה במרחק הליכה; ibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.
רמה בינלאומית במרכז העיר בירושלים!
מלונותibis ירושלים מרכז העיר, שייכים לרשת ACCOR הבינלאומית שהינה אחת הרשתות הגדולות בעולם. הרשת מונה מעל 5,500 בתי מלון ברחבי העולם הפרושים על 110 מדינות עם מעל 40 מותגים שונים.
המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet Bed TM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי. מלונות ibis ירושלים מציעים לאורחיהם WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד.
במלון ibis ירושלים מרכז העיר 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). חלק מהחזון הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים, לשם כך מציע המלון למבקריו, בין היתר, שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל. שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים.
מלון ibis Styles מרכז העיר, שוכן בבניין היסטורי בלב מדרחוב בן יהודה ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וחדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה– 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

צילום: יעל הרמן
צילום: נירה רזמוביץ
צילום: דויד סעד
קרדיט: נתאי דניאל כיתה ו' מירושלים

 

איפה מבלים חינם בחול המועד פסח: אירועי פסח בקניוני עופר מצפון הארץ ועד דרומה
כל הפעילויות ללא עלות – כניסה חופשית

קניון עופר רמת אביב – פסח מהאגדות: יפתח מתחם "אליס בארץ האשליות": מתחם חווייתי המיועד לכל המשפחה: "אליס בארץ האשליות ". יםפתח לקהל הרחב במהלך חג הפסח, ויפעל במשך 3 ימים, החל מה 24.4.2024 עד ה 26.4.2024.
המתחם יעוצב בהשראת ובסגנון אליס בארץ האשליות והוא כולל מגוון רחב של פעילויות לילדים, בין הייתר: פינות יצירה מתחלפות, סדנאות לעיצוב תיק אשליות, יצירת תמונות תעתוע לתליה על קיר החדר, סדנא לפיסול עץ לבבות, יצירת משחק פסיכודלי, סדנאת יצירת קופסת קלפים ועוד..
המתחם יקושט מדימויים אליסה בארץ האשליות הוא יפתח בקומה השנייה של הקניון, (מול חנות לולו למון) ויפעל בתאריכים ה 24-26.4 השעות 10:00-14:00 ו- 16:00-19:00 כניסה חינם

קניון עופר חדרה – "מופע הבלונים והקסמים של עדידידיו": מופע סוחף לכל המשפחה שיערך בשיתוף הקהל. המופע משלב קסמים, ריקודים ומשחקי חברה. ייערך במהלך בחופשת הפסח, ביום רביעי ה 24.2.24 בשעה 13:00. כמו כן קניון עופר רחובות מציע סדנת עיצוב בלונים – ביום חמישי ה 25.04.24 בין השעות 11:00-13:30

חוצות המפרץ – פסטיבל "אביב יפני" – יערך במהלך 3 ימים, בחופשת חול המועד פסח, בחוצות המפרץ האואטלט, החל מה 24.4.2024 עד ה 26.4.2024.

ה"פסטיבל יפני" מעוצב בהשראת 'ארץ השמש העולה', והוא כלול מגוון רחב של פעילויות ואירועים, בין הייתר: הפנינג יפני, פעילויות וסדנאות יצירה בהשראת יפן, סדנת אורגמי קיפולי נייר מיוחדים, סדנת קישוטי מניפות, סדנת הכנת מניפות בשלל צבעים וצורות, עיצוב אהילי נייר יפניים, פינת קליגרפיה העתקת מילים יפניות מקוריות ואיורם, פיסול מחמר של כד יפני וקבוקים, יצירת כובעים וחולצות בהשראת האופנה היפנית ועוד.
הפעילות פתוחות לקהל הרחב –בין השעות 11:00-14:00 וב – 16:00-19:00 ביום ו' בין השעות 10:00-14:00.

צילום: אייל קרן
קרדיט: יחצ

מבצע לרגל חג הפסח בקניון עופר רמת אביב:
רוכשים מעל 800 ₪ בחנויות בקניון ומקבלים מבחר מתנות: ספר לבחירה מסטימצקי, כוס טרמית מדומו, ערכת ילדים מהפנינג, מבשם ריחני לטקסטיל מסילבר בל, שובר מתנה בשווי 100 ש"ח בקניה באתר רמת אביב ONLINE וכרטיס חניה יומי.

צילום: יחצ

קמפינג אביבי בחמת גדר
אביב הגיע, פסח בא ובפארק המרחצאות חמת גדר, מורגש האביב בכל פינה, התנינים מתחילים לנוע, הבריכה הקרה נפתחת וזה הזמן המושלם לחופשת קמפינג באוהלים ממוזגים ומאובזרים, חוויה נהדרת ופתרון אידיאלי לחופשה משפחתית חסכונית ומלאה המשלבת זמן איכות רחצה בבריכות הטרמו-מינרליות החמות ובריכת המים הקרים במרכזה מגלשת ה'ספלאש' האגדית. גן עדן זה כאן!

בחמת גדר הושלמו ההכנות לפתיחת עונת האביב. מתחם האוהלים הממוזגים הוקם, בריכת השחייה שודרגה ומגלשת הספלאש המרגשת חודשה. חופשת אביב משפחתית בחמת גדר, מהווה אופציה נהדרת לחופשה כוללת במחיר שפוי, לצד מגוון רחב של פעילויות בפארק עצמו וכמובן אפשרות לצאת לטייל בסביבה.
"לינה באוהלים הפכה לטרנד רטרו שתפס תאוצה וממשיך להיות רלוונטי במיוחד השנה. מתחם האוהלים עבר מתיחת פנים ושדרוג. חווית החופשה באוהלים מעשירה את המשפחה בערכים של זמן איכות, משחק משותף, הכנת אוכל ובילוי באתר, אין טוב מזה בעידן בו אנו חיים", ציין אריה אטיאס מנכ"ל חמת גדר.
מתחם האוהלים המשודרג כולל , 27 אוהלים לבנים, ממוזגים ונוחים המכילים את כל הנדרש לחופשת קמפינג, נוחה. האוהלים מאובזרים בשתי מיטות ושלושה מזרונים, כריות, ציפיות למזרונים ולכריות, מקרר פרטי ואפילו שקעי חשמל לטעינת טלפונים ניידים. כל אוהל מתאים ל- 5 נפשות. בנוסף, 18 אוהלים ממוזגים ומאובזרים במזרונים ומקרר מרכזי.
מהבית יש להביא רק: שמיכות, מגבות, פינוקים ומצב רוח טוב.
גולת הכותרת בחמת גדר הן מרחצאות המים הטרמו מינרליים שנובעים מבטן האדמה, נביעה טבעית מארבע מעיינות, בטמפ' ממוצעת של 39 מעלות צלזיוס, הנובעים מלב האדמה, מעומק משוער של כ-2 קילומטר, מי המעיינות החמים עשירים במינרלים ומספקים חוויה מופלאה של רוגע תחת כיפת השמיים. הרחצה מקנה מנוחה, ציפה ומרגוע לגוף ולנפש. כמובן באביב, הופכת בריכת המים הקרים ומגלשת ה'ספלאש' למוקד הפעילות למשפחות וילדים (גלישה מגיל 10 ומעלה)
לצד הבריכות החמות ממוקם ספא חמת גדר בו חדרי טיפולים ותפריט מגוון של טיפולי גוף. נבחרת המטפלים של חמת גדר, ידועה בצוות מיומן ומקצועי, מיטב המטפלים, כולם מקצוענים. (הכניסה למתחם ספא וילג' מגיל 18 בלבד ובתשלום נוסף).
בסמוך למתחם האוהלים חנות נוחות, מזנונים, מקלחות, שירותים ומלתחות.
חמת גדר, מהווה מיקום אידיאלי ליציאה לאתרי טיולים וטבע רבים, חופי הכנרת, מתחמי בילוי קניות ומסעדות, מומלץ לשלב טיולי כוכב ולהנות מעמק הירדן, הגולן והגליל במיוחד השנה, כחלק מתמיכה בצפון.
מחיר לינה בפסח: אוהל ממוזג – 1035 ₪ ללילה ל-5 נפשות / אוהל משודרג – 1215 ₪ ללילה ל-5 נפשות. (אוהלים אחרונים לימי חג הפסח).

צילום: חמת גדר
צילום: חמת גדר
צילום: חמת גדר

 

פסח במתחם שופינ
מתחם שופינה בראש פינה, מתכונן לחופשת חג כייפית לכל המשפחה. ברחבת המתחם יוצב מתקן נינג'ה מתנפח ענק באורך 35 מטר ומתקן מתח, לצד מבצעים בחנויות המתחם. הילדים נהנים וההורים עוד יותר! בואו לשופינה!
מתי? רביעי וחמישי 24-25.4.2024 בין השעות 11:00-16:00
איפה? מתחם שופינה, ראש פינה, רחוב הגליל 60
הפעילות ללא תשלום

קרדיט צילום: עולם השעשועים

 

חול המועד פסח – איגוד ערים כינרת יפעיל את 'קו סובב כינרת' – שאטל הסעות חינם – לטובת הנופשים בחופי הכינרת
איגוד ערים כינרת יפעיל בחול המועד פסח (23-29.4) את 'קו סובב כינרת'- שירות הסעות חינם, לטובת הנופשים והרוחצים בחופי הכינרת, במתכונת הקפת כל הכינרת, מטבריה צפונה ומטבריה דרומה.

דנה בכר מנהלת איגוד ערים כינרת: "אנו מפעילים שאטל חינמי במטרה לסייע לנופשים ובעיקר לבני ובנות הנוער, כך שלא יאלצו לנסוע בטרמפים, ויגיעו בבטחה לחופי הכינרת". עוד מציינת בכר כי כניסה רגלית לחופי איגוד ערים כינרת- הינה חינם, והתשלום הינו רק עבור החניה בחניוני הרכב בתשלום זהה בכל חופי איגוד ערים כינרת. לנכים בעלי תעודה תקפה ממשרד התחבורה- החניה ללא תשלום.

באיגוד ערים כינרת ממליצים לבני הנוער להגיע בהסעות ציבוריות לאזור הכינרת, ומשם להשתמש בשאטל 'קו סובב כינרת' החינמי להגעה לחופים. עוד מציינים באיגוד כי 15 חופי האיגוד הינם חופים שקטים, בהם אסורה מוסיקה.

שאטל 'קו סובב כינרת' החינמי מתוכנן לפעול גם ביום העצמאות (14.5), בחופשת הקיץ (יולי-אוגוסט) ובחג הסוכות (17-24.10).
מידע און-ליין על פעילות "קו סובב כינרת" ועל שעות הגעת הקו בזמן אמת לתחנות, ניתן לקבל דרך אפליקציית 'רב פס' מבית 'הופ-און'.

קרדיט צילום: איגוד ערים כינרת

 

אירוח ביתי בירושלים בפסח
תמיד חלמתם להשתתף בסדר ציבורי בסגנון חב"ד? אולי תתרגשו לעמוד כעולי הרגל למרגלות הר הבית תוך כדי אכילת מופלטות? רוצים להגשים חלום ולרקוח חומרי ניקוי טבעיים לצחצוח הבית? ומה לגבי שינה במלון נוסטלגי ומדוגם בתוך נחלאות?
אלו רק חלק מהפעילויות שאפשר לתאם ישירות מול המארחות הביתיות, חברות מיזם נשים וסיפורים בירושלים, יוזמה של תיירות חברתית מיסודה של המחלקה לקידום נשים באגף חברה בעיריית ירושלים, במסגרתה נשים מארחות בביתן יחידים וקבוצות מבקרים ומספרות את סיפור חייהן או השכונה בה הן גרות, בשילוב כיבוד.
האירוח הביתי היא אחת המגמות הבולטות בתעשיית התיירות העולמית ומהווה פתרון מצוין למטיילים בקבוצות קטנות (ברוב הבתים עד 30 איש, בחלק מהבתים עד 120 איש), ודרך להיכרות ישירה עם תושבות העיר וסיפוריה – נשים מרתקות, פורצות דרך, שומרות הגחלת, אמיצות, סקרניות ומצחיקות.
הנשים מארחות כל השנה וגם בחגים.

איך בוחרים ומזמינים?
נכנסים לאתר נשים וסיפורים בירושלים בתוך אתר עיריית ירושלים
מחפשים את האירוח שהכי מדבר אליכם מבין כ-70 המארחות מכל קשת החברה הירושלמית: חילוניות, חרדיות, דתיות לאומיות וערביות, ומתקשרים ישירות אליהן לתיאום המועד, התוכן והעלויות.

הפעילויות המיוחדות הקרובות
(כל הפעילויות בתיאום מראש בלבד, אורך כל מפגש כשעה עד שעה וחצי)

טרום פסח, פסח וחול המועד
אלישבע כהן: סדנאות מהטבע. בעזרת צמחי מרפא וחומרי גלם טבעיים, נלמד ונכין חומרי ניקוי, נכיר מוצרי מרפא וטיפוח, ונרקח מיצויים המחזקים את מנגנוני ניקוי הגוף. בחוה"מ סדנא מיוחדת להכרת צמחי מרפא היכולים לגדול בכל גינה, ונכים שתילים להקמת גינת מרפא ביתית. 75-150 ₪ למשתתף, תלוי בסדנא, כולל חומרים. מינימום 5 משתתפים.
אפרת חלמיש: חוה"מ פסח. בהרשמה מראש לקבוצות בלבד. שיחה וכיבוד ביתי כשל"פ מפנק (ללא קטניות וללא שרויה), על טעם החיים בעיר דוד, כלי חוסן ואמונה המתאימים לימים אלו. החל מ-65 ש"ח לאורח למפגש
דפנה קנדל: שיחה על החיים בירושלים, שיחה על חירות פנימית, בדגש על צמיחה מתוך משבר, בניה והתחדשות. מינימום 800₪ לאירוח
זיוה איילון: סדנאות קרמיקה לקבוצות, זוגות ומשפחות. המחיר תלוי במספר המשתתפים
מאמא רחל: חוה"מ 24,25,28.4 – ארוחה ספרדית מלאה וכשרה 180 ש"ח
מימי ביאזי: סיור עם סיפור במלון ביאזי + תצפית לנוף ירושלים. 800 ש"ח לקבוצה של עד 30 איש
נחמי גפני: ליל סדר ציבורי בעין כרם, 120 ₪ למשתתף, ובחול המועד בית פתוח
רות חביליו: אירוח קבוצות בבית, בגן הפורח ובסטודיו לציור על אריחים שבלב עין כרם. שיחה על מקורות השראה, על הפרחים והטבע, ועל החופש שביצירה. מחיר 30-50 ש"ח לאדם או מינימום לקבוצה קטנה 300-500 ש"ח
שושנה בכר: פה-סח , פעילות על המשמעות המילולית של החג, כולל כיבוד בסגנון אלג'יראי-צרפתי. 45 ₪ ליחיד, 70 ₪ לוג, עד 4 אנשים, הנחה לקבוצות גדולות יותר.
שושנה קרבסי: חוה"מ פסח. בית פתוח בעלות סמלית למטיילים ולמשוטטים בעין כרם, במקום גם בוטיק ריבות כפרי. מומלץ לוודא מראש שפתוח.

צילום: יחצ
קרדיט: בית חבד עין כרם

 

אביב הגיע – פסחוף בא!
מזג האוויר קורא לנו לחזור ולצאת אל האוויר האביבי, וליהנות מהשמש הישראלית. אירועי 'פסחוף' בהרצליה המתקיימים בחוה"מ פסח הקרוב המציעים להורים ולילדים מגוון פעילויות משותפות חינמיות לאורך חופי העיר.

פעילויות 'פסחוף' יתקיימו בשלושה מוקדים מרכזיים ברחבי הרצליה.
לאוהבי האקסטרים, בכיכר דה שליט תוכלו למצוא את הקרקס האביבי; מופע על חבל דק בגובה ארבעה מטרים, מופעי להטוטים ואקרובטיקה, וסדנאות קרקס – הכוללות סדנת ג'אנגלינג, מופע 'אופרת סבון' וסדנת בועות סבון.
בנוסף, מתחם ענק של החלקה על גלגיליות המתאים לכל הגילאים, לצד מתחם מתנפחים עם מגוון מתנפחים בגדלים וסוגים שונים. לאורך הכיכר, יוקמו מתחמי ישיבה צבעוניים ומוצלים, פוד-טראקים ועמדות נשנושים.

למשפחות שאוהבות במיוחד את הים, יתקיימו בחוף השרון פעילויות רבות;
בחוף תתקיים סדנת העפת עפיפונים לכל המשפחה, שם יועמדו מיצגי פיסול בחול, בנוסף לסדנת פיסול בחול ע"י אומן.

במבואת השרון (הירידה מהכיכר לחוף השרון אזור הקשתות), תתקיים סדנת הולה הופ למשפחות לצד יריד אומנים כחול לבן – מפריטים לבית ועד אופנה ואקססוריז. שם יעמוד דוכן מכירת עציצים ופרחים להתקשטות לכבוד החג. לצידה יעמוד דוכן מכירה חולצות ודסקיות שהוקם ע"י מטה משפחות החטופים – כל ההכנסות עבור פעילות המטה.

חול המועד פסח, הכניסה חופשית!
25.4.24 – יום חמישי 18:00-10:00
26.4.24 – יום שישי 16:00-10:00

מיקום
האירוע יתקיים בכיכר דה-שליט (בחניון הציבורי אשר ייסגר לשימוש הקהל), מבואת השרון (הירידה לחוף) וחוף השרון.

הסדרי חניה
– הכיכר תהיה סגורה לחנייה החל מיום רביעי 24.4.24 החל משעה 14:00
– חניוני זבולון יהיו פתוחים לקהל והחניה בהם ללא תשלום- שאטלים/מיניבוסים יועמדו לשירות הקהל לכיכר דה שליט וחזרה ללא תשלום
– זבולון דרום ברחוב אצ"ל 1 הרצליה
– זבולון צפון ברחוב אלי לנדאו 29, הרצליה

צילום: ראש חוצות
קרדיט: אלמוג שריקי
קרדיט צילום: ראש חוצות

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here