חדר בריחה לאירועים גדולים – פתרון מושלם לחוויה מיוחדת במינה

בכל תחום הפקות האירועים, קשה מאוד למצוא פעילות שמצליחה לעורר יותר עניין מאשר הכניסה אל תוך חדר בריחה. כל גודל של קבוצת משתתפים יכול למצוא לעצמו חדר בריחה אידיאלי ולהתמודד עם האתגרים שמציבים אנשי חברת אסקייפ לנד, בכך להרגיש את הסיפוק המושלם משעת המשחק המאתגרת והמהנה.

מה היתרון של חדר בריחה, על כל פעילות אחרת?

כאשר אתם רוצים להזמין מקום למשחק בתוך חדר בריחה בצפון ואין לכם כל ניסיון מוקדם, אתם לא ממש יודעים למה לצפות. אבל מהניסיון שלנו ושל שחקנים אחרים אפשר כבר לומר בפה מלא – חדר בריחה הוא חוויה לכל החושים. במקום עוד מסיבה עם מוזיקה ואוכל, אתם יוצאים למסע חוויתי ומיוחד במינו שמלכד את כל חברי הקבוצה ומאפשר לכם להביא לידי ביטוי את היכולות הכי טובות שלכם, כדי לצלוח את האתגר.

אירועים משרדיים באווירה אחרת

בדיוק מתוך נקודת המוצא הזו, נוצר הקשר שבין חדרי הבריחה השונים לארגונים מקצועיים וחברות הייטק בישראל. בהזמנת חדר בריחה לקבוצות גדולות אנשי משאבי האנוש יכולים לאפשר לעובדים לצאת להפוגה מקצב העבודה הקשוח ולשפר עד מאוד את יחסי התקשורת בין העובדים השונים, תוך שימוש במשחק שמשנה לגמרי את האווירה. וכמובן שיש לכם עוד כמה וכמה דרכים לנצל בצורה אידיאלית את חדר הבריחה (למשל כך תוכלו לבחון את הכישורים המקצועיים של כל אחד מאנשי הצוות) ככלי מקצועי לניהול עובדים.

חגיגה לילדים – שאף אחד לא ישכח

לצד האלמנט המקצועי והבוגר של חדרי בריחה, יש גם לא מעט מקום לדמיון ולחוויות מהנות. בדיוק מסיבה זו הורים רוצים להזמין מקום לשעות משחק בתוך חדר בריחה ליום הולדת של הילדים שלהם. זו היא התכנסות כיתתית במובן שונה לגמרי ואתם יכולים להפיק ממנה את המיטב, באם חשוב לכם לשמור על מארג היחסים בכיתה וליצור הרמוניה בין כל הילדים שמגיעים לאירוע. מספיק שתבחרו את החדר הכי מעניין ומושך, כדי ליצור לילדי הכיתה את מסיבת יום ההולדת שכולם ירצו לקחת בה חלק.

הצוות המקצועי של רשת חדרי הבריחה אסקייפ לנד מציע לקבוצות גדולות חווית משחק איכותית ומרגשת,, בכל מתחם בו תרצו לבלות. תוך התאמה מלאה של סיפור המסגרת לשחקנים, אנו מבטיחים לכם שעה מרגשת של עבודת צוות אל מול משימות מיוחדות שידרשו מכם את כל הכישורים שיש, כדי לפצחן. לפרטים נוספים וליצירת קשר- 04-8500600.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here