חוות סוסים קיבוץ מלכיה

החווה שוכנת בנופים המדהימים של הרי נפתלי ומציעה פעילויות ואטרקציות רבות לילדים, מבוגרים וקבוצות. בין הפעילויות בחווה תוכלו להנות מטיולי סוסים, טיולי כרכרה ושיעורי רכיבה על סוסים.

במקום מגוון אטרקציות:

  • שיעורי רכיבה – בחווה שיעורי רכביה על סוסים שמתבצעים על ידי מדריכים מנוסים ומוסמכים ברמת בטיחות גבוהה מאוד. השיעורים הינם לפי רמות: מרמת מתחילים עד מתקדמים מאוד. כמו כן, במקום יש כרכרות פוני לפעוטות.
  • טיולים בסביבת הקיבוץ – טיולים במטעים סביב הקיבוץ, במדרונות הרי נפתלי וברחבי הגליל. הטיולים מתחלקים לטיולים קצרים – שאורכים כשעה וטיולים ארוכים יותר שאורכים 3-4 שעות. ניתן לעשות טיולים במדרונות או ההרים או ברחבי הקיבוץ. הטיולים משולבים תצפית על הנוף, על הצמחייה האופיינית וסיפורים על ההיסטוריה המקומית מפי המדריך שמלווה את הטיול. הטיולים, כמו שיעורי הרכיבה, מתקיימים בלב מטעים ושדות יפיפיים.
  • רכיבה טיפולית – בחווה ישנה חווה טיפולית רכיבתית שמיועדת לילדים בעלי קשיי למידה וקשיי הסתגלות. הילדים לומדים לתקשר עם הסוסים, לסמוך עליהם, לפתח כלפיהם אמון, לקיחת אחריות ויכולת הבעה הרגשית. הטיפול הרכיבתי נודע בחשיבות החינוכית שלו ובאמצעותו הרבה מטופלים מיישמים הצלחות.

דרכי הגעה לקיבוץ מלכיה:

בין קרית שמונה לראש פינה, יש לפנות בצומת כ"ח לכביש מס' 899 (כביש צפון) ולהמשיך כ-13 קילומטר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here