להשקיע בדור העתיד ולהעשיר את עולמם
מקור: בית הבמבוק

ילדינו הם משוש חיינו, האנשים החשובים לנו ביותר – ולהם נדאג לאורך כל שעות היממה. החל מבחירת בית הספר, החוגים ועד ההסעות לחברים – נדמה כי הילדים שלנו הפכו לאנשים עסוקים ביותר. זאת מתוך תקווה שיום אחד הם יהפכו לבוגרים בעלי עולם פנימי עשיר ועם אישיות חזקה ומרשימה. במקביל, בשעות הפנויות שנותרו להם, בין אם בשעות אחר הצהריים, בימי חג או בחופשת הקיץ הארוכה, חשוב לשעשע ולעניין אותם באמצעות הפעלות יצירתיות ומהנות. 

ברור לכולם שהילדים של היום הם אלו שינהיגו את המדינה לעתיד טוב יותר. בהתאם, יש לטפח אותם ככל האפשר ולהציב בפניהם אפשרויות רבות של פיתוח, משחק והנאה. אנו, בבית הבמבוק, נשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את מגוון ההפעלות והסדנאות המרשימות שלנו. החל מסדנת מנדלות, סדנת עץ, סדנאות בניה בבמבוק ועוד – אנו מציעים מגוון תכניות לאירועי בית ספר והחינוך המיוחד.

מגוון הפעלות וסדנאות עם במבוק לילדים

אין ספק, הילדים האהובים שלנו הם דור העתיד; אלו שינהיגו את המדינה לכיוון חיובי. משמעות הדבר היא שעוד היום עלינו לפעול לכך שהם יקבלו את הקרקע הפורייה – הכול, על מנת לעודד אותם לחשוב, לזוז ולנוע במרחב בביטחון ובאומץ. בתור התחלה, חשוב לבדוק אילו הפעלות לילדים קיימות בסביבת מגוריכם. כלומר, בין אם חופשת הקיץ מתקרבת ובין אם שעות אחר הצהריים של ילדיכם פנויים – רצוי לאתר הפעלה יצירתית ומעוררת מחשבה עבורם.

בית הבמבוק מציע מגוון אירועים הכוללים, בין היתר, שלל פעילויות לקייטנה. זאת ועוד, בהתאם לגילאי הילדים, התאמה מלאה לצרכים ספציפיים – תוך שמירה על גיוון ועניין. החל מסדנת צלילי הבמבוק, חיצי הבמבוק ועד סירות במבוק – נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל שאלה ולהתאים לכם את הפעילות הרלוונטית

לפעול לשביעות רצון הלקוח 

מחפשים אחר סדנאות לבתי הספר ולחינוך המיוחד? מתכננים אירוע הורים-ילדים עם סדנאות? בית הבמבוק מציע מגוון הפעלות לאירועים אלו, כמו גם עבור עובדים וחברות. הפעילויות שאנו מציעים כוללות סדנאות לבנייה של כיפות גאודזיות מבמבוק וממתכת, סדנאות יצירה להכנת מוביילים ופעמוני רוח מבמבוק, סדנת הכנת מכוניות מבמבוק לצד סדנאות מלהיבות נוספות. זאת ועוד, כאשר אנו מלווים כל אירוע עד סופו המוצלח. הכול לשביעות רצון הלקוח תוך מענה מדויק על דרישותיו. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 052-2720137

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here