נופש בטבריה - אטרקציות, כנרת וכיף לילדים
מקור pixabay

טבריה היא אחת הערים הפופולריות ביותר בקרב התייר הישראלי. מה כל כך מושך אותנו להגיע בכל שנה לטבריה? העיר נמצאת במחוז הצפוני של הארץ ובה נמצאים כ-44 אלף תושבים. מלבד להיסטוריה ארוכת שנים הנמצאת בשכונות העיר, יש לנו גם את הכנרת שבשנים האחרונות הגיעה פריחה אדירה. הנה כמה דברים שתוכלו לעשות בנופש הבא שלכם בטבריה!

3 אטרקציות שאסור לפספס בטבריה

  • פארק ברקו – פארק ברקו הינו פארק ארכיאולוגי הנחשב לגדול ביותר בצפון הארץ. לצד מתקנים ארכיאולוגים המותאמים לילדים ומבוגרים כאחד, ישנו מרכז בילוי לכל המשפחה – פארק חבלים, מתנפחים, אומגה, טיפוס קיר, משטח החלקה, בתי קפה, מסעדות ועוד מגוון רחב של אטרקציות שימלאו לכם את היום.
  • יער שוויץ – יער שוויץ נמצא ממערב ומדרום לעיר עצמה. היער נחשב לאזור קסום שלא רבים מכירים בעיר מלבד לתושבים עצמם. היער מציע חווית טבע מושלמת למשפחות וזוגות צעירים, ביער נמצאים מגוונים של עצים כמו אקליפטוסים, עצי אלה, עצי חרוב, עצי שיטה ועוד… ברחבי היער יש מסלולי מעבר למטיילים, חניונים ומצפורים. גולת הכותרת היא התצפית המדהימה על הכנרת, הרי גולן, הגליל והר חרמון.
  • קברי צדיקים – בין אם אתם דתיים, חילונים או מסורתיים ייתכן ותמצאו נחמה ותשוקה בקברי צדיקים. טבריה היא אחת מארבעת הערים הקדושות בישראל (טבריה, צפת, ירושלים וחברון). בעיר ממוקמים קברי הרמב\"ם, השל\"ה הקדוש, רבי אליעזר בן הורקנוס, קבר רבי עקיבא ועוד קברי צדיקים. על פי האמונה יש סגולה בביקור קברי צדיקים, סגולה לזיווג, בריאות, אושר ועושר.

כנרת

הכנרת – אגם המים המתוקים הגדול ביותר בישראל. הכנרת היא מוקד בילוי של תיירים רבים ואזרחים רבים. חוף הים תמיד נמצא מלא רוחצים ובליינים, מסביב לכנרת יש מסעדות רבות, טיילת, ברים ומוקדי בילוי עבור כל הגילאים. בשנים האחרונות מפלס המים של הכנרת עלה ואף הגיע למפלס שאף אדם לא ציפה. בכנרת יש אטרקציות ימיות שונות, אפשר לומר שזהו מקום הטבילה הנעים ביותר עבור ילדים קטנים. ועוד דבר כאן להתגאות בו, הכנרת היא הימה המתוקה הנמוכה ביותר בעולם.

מלונות בטבריה

טיולים משפחתיים תמיד הופכים לפרויקט עבור ההורים, ולפעמים החשש יכול לגרום לביטול הנופש או החלפתו ביום כיף. מלונות בטבריה מציעים לכם ההורים להירגע ולנוח בעוד הפעילויות השוטפות בבתי המלון בטבריה ידאגו לתעסוקה עבור הילדים. טבריה היא העיר הידידותית ביותר עבור ילדים, זוהי למעשה העיר שאופייה הכי מתאים לטיולים משפחתיים, בין אם מדובר על המסלולים המגוונים, ובין אם מדובר על טבילה או לינה באחד ממאות המלונות בטבריה.

המחירים של מלונות בטבריה גם הם מותאמים לכיס של האזרח הישראלי הממוצע, אין צורך להיות עשיר כדי להנות מחופשה במלון יוקרתי השוכן למרגלות הכנרת. טבריה היא מוקד בילוי של הרבה משפחות, השילוב בין יוקרה ובין עממיות הוא הבסיס של העיר והסיבה לכך שזוהי עיר כל כך אותנטית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here