קרדיט: אור דנון

שני סופי שבוע של חגיגת אירועים לכל המשפחה ב-11 אתרי מורשת בצפון:
הקרנות סרטים, הופעות מוסיקליות, סיורים מודרכים, סיורי עששיות, הפנינג מורשת,
חפירות ארכאולוגיות, הרצאות, פינות יצירה ועוד
הכניסה חופשית!
רביעי-שישי, 16-18, 23-25 באוגוסט 2023, כ"ט אב-א' אלול, ו'-ח' באלול תשפ"ג
במיוחד לפסטיבל: מופע מרגש של עילי בוטנר וילדי החוץ
שיארחו את אליעד, אליאנה תדהר ועקיבא
23 באוגוסט, ו' אלול, מתחם צנובר בקצרין

לכבוד הקיץ ובנופיו היפים של הצפון, משרד המורשת, המועצה לשימור אתרים, רשות הטבע והגנים ורשות העתיקות מציעים סדרת אירועים משותפת במהלך שבועיים בחודש אוגוסט, ומזמינים את המבקרים לחגוג את החופש הגדול באירועי קיץ מורשת בצפון. אירועים אלה יחברו את ההורים והילדים אל המורשת הישראלית בשלל חוויות ותכנים מהנים וחינוכיים לכל המשפחה.
ב-11 אתרי מורשת בצפון יתקיימו עשרות אירועים, סיורים מודרכים, סיורי שקיעה וזריחה בגנים הלאומיים ובאתרים, הופעות מוסיקליות, הקרנות סרטים, סדנאות חפירות ארכאולוגיות, הרצאות המספרות את הסיפור ההיסטורי של ארץ ישראל, משחקים להורים ולילדים, ערבי שירה בציבור ושלל פעילויות נוספות, שיחשפו את המבקרים אל ההיסטוריה הישראלית של כולנו.
האתרים המשתתפים באירועי קיץ מורשת בצפון: בית יגאל אלון, גן לאומי ושמורת טבע ארבל, גן לאומי כורזים, גן לאומי כורסי, גן לאומי מבצר יחיעם, גן לאומי סוסיתא, חצר ראשונים בדגניה, חצר תל חי, מוזיאון בית אוסישקין, מוזיאון הרעות במצודת כ"ח ועין קשתות.

כל הפעילויות האלו והכניסות לאתרים הינן ללא תשלום!!

גולת הכותרת של קיץ מורשת בצפון היא מופע ייחודי – הפקת מקור במיוחד לאירוע – שתתקיים ב-23.8, במתחם צנובר היפהפה בקצרין. במסגרת המופע יארחו עילי בוטנר וילדי החוץ את אליעד, אליאנה תדהר ועקיבא עם מיטב שירי משוררים מכל הזמנים. זאת, על רקע צילומים היסטוריים נוסטלגיים של אתרי מורשת וסרטוני וידאו ואווירה, שיוקרנו על גבי מסכי ענק וייצרו חיבור מרגש בין עבר והווה.

קיץ מורשת בצפון – הכניסה חופשית בהרשמה מראש
רביעי-שישי, 18-16, 25-23 באוגוסט 2023, כ"ט אב-א' אלול, ו'-ח' באלול תשפ"ג
המופע המרכזי – 23.8, מתחם צנובר בצפון. מחיר לאדם – 25 ₪

לפרטים נוספים ולהרשמה: www.kmoreshet.co.il

צילום: הנרי צבי כהן
קרדיט: יניב לוי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here