הכירו את "רובולנד" – חוויה רובוטית לימי הולדת הכוללת למידה משמעותית עם הנאה אישית וחברתית!

מרחבים חדשים ומאתגרים נפתחים בעולם הטכנולוגיה והחדשנות, ובמרכז המהפכה הזו עומדת תחום הרובוטיקה. בימים אלו, כאשר טכנולוגיות מתקדמות גורמות לשינויים מהותיים בתחום, חשוב למצוא דרכים להעמיד את הדור הצעיר בפני האתגרים החדשים שהם מהווים. זה בדיוק מה שעושה "רובולנד" – אטרקציה לאירועים באווירת רובוטיקה שנוצרה כדי להעניק לילדים ולנוער את ההזדמנות להיכנס לעולם הרובוטיקה בצורה ידידותית ומרתקת.

רובולנד היא חוויה חינוכית ייחודית בה ילדים וצעירים יכולים להתנסות בעולם הרובוטיקה מבלי להיות מקצועיים בתחום. במהלך ימי ההולדת, המשתתפים מגלים את הפוטנציאל המרשים שברובוטיקה דרך סדנאות, הרצאות, פעילויות מעשיות והרצאות מותאמות לכל גיל. המטרה העיקרית היא לעודד את החשיבה היצירתית והפתרון המותאם שמתפתחת במוחם של הילדים והצעירים.

כחלק מהחוויה, נבנים רובוטים משני חומרים, חשמליים ולגו, מתוך חשיבה יצירתית ופתרונות אומצניים. ילדים משתתפים בסדנאות ידידותיות המתאימות את הרמה הטכנולוגית לגילם, ומתוך הפעילויות האלה הם מתקנים מושגים בתחום הפיזיקה, ההנדסה והתכנות.

רובולנד מציעה גם הרצאות מרתקות על ההתפתחות של הרובוטיקה, הישגים בתחום והשפעתה על החיים היומיומיים שלנו. דרך סיפורי הצלחה והשראה, המשתתפים מתחברים לעולם הטכנולוגיה והחדשנות באופן ייחודי.

"רובולנד" מהווה דוגמה מצוינת לכיצד ניתן לעודד ולפתח את יכולות החשיבה היצירתית והפתרון המותאם אצל הילדים והצעירים. החוויה המרתקת הזו מאפשרת להם להתמקצע בעולם הטכנולוגיה או להשתמש בידע זה ככלי לפתח תחומים נוספים בעתיד.

חזונה של רובולנד היא לאפשר לכל הילדים בישראל לקבל טעימה קטנה מהעולם הטכנולוגי באופן מסקרן ומעשיר, מתוך הבנה עמוקה, שהינם דור המהנדסים ואנשי הפיתוח של העתיד.

לקבלת מידע נוסף חייגו: 050-7800119 או בקרו בדף הפייסבוק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here