קרדיט: יחצ

מזג האוויר המתחמם מוציא עשרות אלפי מטיילים לשבילי הארץ להנות מהנופים, הפריחה והאתרים ההיסטוריים. אם בעבר היו המטיילים מסתפקים בתרמיל כמה קופסאות שימורים ושק שינה היום כוללת היציאה אל הטבע ציוד מתוחכם בהרבה שהופך את הטיול לנוח הרבה יותר. החל מפנס משוכלל ורב שימושי, דרך אמצעי מיזוג- גם כשאנו רחוקים מהמזגן, ועד למשחקים קלים לאריזה שלא יכבידו על התיק

בשנים האחרונות חווה תרבות הקמפינג תחייה מחודשת כאשר אחד מתוך חמישה אמריקאים יצא לקמפינג לפחות פעם אחתל בשנה האחרונה. 57% מנופשי הקמפינג ציינו שהדבר הכי חשוב בשטח הוא אפשרות להבעיר אש, 44% סימנו את הגישה למי שתייה במקום הראשון ו- 43% מהמטיילים לא יתפשרו על שירותים באתר. דווקא באשר לאפשרויות לינה, מחקר מ-2022 מצא שכ- 61% מהמטיילים מעדיפים עדיין לישון באוהלים. עם פתיחת עונת הקמפינג, הפריטים והחידושים שכדאי להכניס לתיק.

פנס, מצפן ומצית – במכשיר אחד
על אף שפנס הוא אחד ממוצרי החובה בכל בילוי ערב בשטח, הוא גם נוטה להיות אחד מהמוצרים הכי פחות אמינים – כזה שדולק אך לא ממש מאיר, זולל סוללות מהר מידי, ומתקלקל בכל מגע עם מים. פנס טקטי איכותי עמיד במים ומשולב במצית ומצפן הוא הדרך להבטיח שלא תישארו בחשיכה: כולל תאורה חזקה, מצפן אמין ומצית מסוג פלזמה שעמידה בפני רוחות וגשם, ושומרת על הלהבה דולקת.
פנס טקסטי מחיר: 99 ₪

לדרמן 'כל יכול'
כאשר כל פריט בתיק הוא משקל שנישא על הגוף יום שלם של טיול – הדרך הבטוחה לארוז היא בחירה במעט פריטים שעושים בשבילנו יותר. בתוך כך לדרמן 19 כלים מסדרת SUPERTOOL הוא פריט אחד אשר שווה ערך לתיבת כלים שלמה – וכולל את כל הכלים שצריך בשביל לצאת לטיול בשטח בראש שקט.
לדרמן 19 כלים מסדרת SUPERTOOL 575 ₪

לקמפינג – וגם הרבה אחריו
גפרורים – עשויים להרטב, מצתי פלסטיק עשויות להישבר ולכן ביציאה לשטח כדאי לבחור במצית מתכת עמידה ואמינה. המותג האמריקאי המוכר ZIPPO, מציע מצתים איכותיות וחזקות עם אחריות לכל החיים על המנגנון. במאות עיצובים שונים ואפשרות לחריטת שם על מנת שלא תלך לאיבוד – זיפו היא הדרך להבעיר אש בשטח.
מצית זיפו זוג יונים 159 ₪

מה שרואים מכאן, לא רואים משם
אחד הדברים המהנים בטיולים בטבע הוא צפייה בכוכבים. יש משהו קסום בנקודות הזוהרות האלה בשמיים, שנראות אפילו ברור יותר ככל שמתרחקים מאזורים מוארים. ועדיין, קשה לצפות בכוכבים, בנופים או בעלי חיים רחוקים מבלי להשתמש בכלים כלשהם. בציפוי גומי המגן מפני חבלות, בנוחות אחיזה ושימוש בלתי מתפשרות, טסקו יצאה עם סדרת משקפות חיוניות שישפרו את הצפייה במגוון מרחבים.
משקפת טסקו 16X32 קומפקטית 339 ₪

במה משחקים כשאין אקס בוקס?
בעידן המסכים הבידור נמצא תמיד במרחק לחיצה קלה – סרטונים ביוטיוב, משחקי אקס בוקס או סרט טוב בטלוויזיה, אבל איך מעבירים שעות של פעילות אחרי שעות החשיכה בשטח? משחקי קלפים, משחקי לוח ומשחקי חשיבה ארוזים ומתקפלים נוחים לנשיאה, ומספקים שעות של פעילות חברתית לכל הגילאים.
רמי אבנים קלאסי 249 ₪
משחק חשיבה פאזל פירוק והרכבה 109 ₪
חפיסת קלפים איכותית 100% פלסטיק 69 ₪

קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here