קרדיט צילום: יח"צ ערד

לכבוד הולנטיין דיי (14.2) המתקרב ובא: קבלו מספר נקודות תצפית מרהיבות, מסעדות רומנטיות במיוחד וסדנאות זוגיות מדליקות שבהם תוכלו לחגוג את הולנטיין דיי באווירה מדברית בעיר ערד.

תצפיות וטיולים בזמן שקיעה:
ולנטיין דיי הינו יום רומנטי זוגי ודביק במיוחד. רבים מציינים וחוגגים אותו יחד בן/ בת זוג, וזה בדיוק הזמן לצאת אל הטבע המרהיב וליהנות מזמן איכות זוגי בנקודות תצפית מדהימות ביופיין.

העיר ערד שוכנת לפתחו של מדבר יהודה ומציעה למטיילים חוויה מדברית אותנטית. מהעיר ערד יוצאים עשרות מסלולים הבנויים לפי דרגות קושי שונות. לאורך השנה העיר ערד רגילה לארח תיירים רבים אשר מגיעים ליהנות מנופיה הקסומים של העיר, מסביבה שקטה ושלווה מדברית, שפע אטרקציות ומסלולים, מקומות עם קולינריה משובחת ועוד.

כעת, לקראת הולנטיין דיי עיריית ערד ותיירות ערד מזמינות את טובי הרומנטיקנים והזוגות שמחפשים משהו אחר מבלונים ודובונים, לבוא לערד ולבלות את יום האהבה בתצפיות על הנוף המדברי המשגע.

1)     תצפית איתמר איליה ז"ל: נקודת תצפית עם נוף מרהיב למדבר ליהודה, נחל צאלים, הר נמר וכפר הנוקדים. ניתן להנות מהאוויר המדהים של המדבר והשקט שיוצר אווירה רומנטית מאין כמותה. האזור תחום באבנים וקיים תבליט עם הסבר על הנוף באזור. במקום זה הונצח רס"ל איתמר איליה ז"ל, יליד ערד אשר נפל ב-5/9/1997 בפעולה צבאית בלבנון עת שירותו בקומנדו הימי.

2)     תצפית הר קנאים: אחת הנקודות המרהיבות ביותר שיש לאזור להציע. ההגעה נוחה מאוד עם הרכב, שלאחריה טיפוס מאתגר מעט אך קצר, והנוף?? סעו ותראו בעצמכם, לא תתחרטו! ההגעה ברכב אל נקודת ההתחלה נוחה מאוד. נקודה מומלצת לאנשים שהבוקר המוקדם לא מאיים אליהם, שכן הזריחה משם היא חוויה חד פעמית.

3)     מצפור מואב: נקודת תצפית יפייפיה באזור בתי המלון. נופי מדבר יהודה, ים המלח והרי מואב נפרשים במלוא הדרם. במקום ניצב פסל סביבתי של הפסל יגאל תומרקין, לזכר מבצע לוט לכיבוש אזור ים המלח במלחמת השחרור (1948). הפסל, בצורת מטוס, משתלב היטב בנוף המדברי שיוצר רומנטיקה מושלמת לולנטיין דיי.

4)     מצפור עופר גורני: אין ספק שים המלח יפה מכל נקודה שתסתכלו עליו. אך את הנוף לים המלח ממצפה עופר גורני ממש לא תרצו לפספס. המצפה הוא מקום קסום ומושלם לדייט ביום האהבה. קיימים במקום ספסלים ושולחנות מאבן לנוחיות המטיילים, והתצפית עצמה מרוצפת ומכילה סידורי ישיבה

קרדיט צילום: מור ולדמן

ארוחה רומנטית:
מהם המקומות הרומנטיים ביותר לאכול בהם בערד?

"סטודיו קופי" ברובע האמנים – סטודיו קופי הוא בית קפה מקומי ולא רגיל אלא מקום רומנטי במיוחד וזה בעיקר בזכות מיקומו ברובע האמנים ערד. בית הקפה עצמו הוא למעשה גלריה אקלקטית עם שלל יצירות מגוונות, ספרים, אווירה ייחודית ועוד. כל זה הופך את המקום לרומנטי וזוגי, עם חמימות של בית ומארחת נפלאה בשם אנה ליין – מקימת הסטודיו. לכל האווירה הזו מתווספים שלל מאכלים טעימים, מאפים מתוקים ופולי קפה משובחים הנקלים במקום בשיטה מיוחדת במינה.  חוויה רומנטית במיוחד לכל חובבי הקפה, המאפים והאווירה הביתית החמימה.
יש להתעדכן בשעות ובימי הפתיחה. 

"מדורת השבט" – רחוב הסיירים 3  – הוא מקום ייחודי ויוצא דופן, ממש לא מסעדה שגרתית. למעשה זוהי לא מסעדה בכלל. זהו בית פרטי שפועל כחווה עם יקב גראז' פרטי. הבעלים דגנית ואליעזר בר שדה מארחים במפגשים קולינריים בביתם אורחים מישראל ומכל רחבי העולם, קבוצות, זוגות, ערבי צוות ועוד.
במשך הארוחה טועמים האורחים סוגים רבים ושונים של בשרים, בעיקר מהמעשנה המיוחדת בחצר, על השולחן מונח מגוון של מאכלים ייחודיים וכמובן, יינות משובחים מן היקב שבמקום – יקב צוף. המפגש מלווה בהסבר על הכנת הארוחה והבשר, על התהליכים ביקב, על היין שנמזג ועוד נושאים רבים, במיוחד בתחום החיים הטובים, יין ובשר וקולינריה. מתאים במיוחד עבור זוגות קרניבורים וחובבי גורמה, כולל צמחונים וטבעונים שימצאו במקום גם מנות עשירות המותאמות עבורם. בתאריכים 16.2 – בשעה 19:00, 17.2 – 15:00 – יערכו במקום משתאות אוהבים לכבוד הוולנטיינס די. בתיאום מראש בלבד.

אטרקציות ופעילויות זוגיות: איפה מבלים זמן זוגי איכותי בערד?
אף פעם לא מאוחר מידי לחגוג ביחד עם בן או בת הזוג. בערד מציעים שלל פעילויות ואטרקציות לזוגות האוהבים, בין אם מדובר בקשר טרי וחדש ובין אם מדובר בזוג ותיק שרוצה לחדש ולרגש את הזוגיות.
מגוון אירועי האהבה בערד כוללים: מסע צלילי מרפא זוגי עם חווית צלילים מהפנטת | מופע יום אהבה באולם דולב  | סדנא רומנטית להכנת חמאה לעיסוי טבעי | מופע אקוסטי של מיקה קרני ביקב יתיר | סדנת קרמיקה זוגית בסטודיו טלר | טיפול וואטסו זוגי | סדנה זוגית ביוגה ערסלים ועוד….

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here