קרדיט: זום הפקות

חודש פברואר הוא חודש קצר אשר טומן בחובו לא מעט ימים מיוחדים וחגים. במהלך החודש הקרוב נציין בזה אחר זה את חג האילנות – ט"ו בשבט, אותו מציינים ביום שלישי 5.2.23. מיד אחריו מציינים את וולנטיינס דיי ב-14.2 ובסוף החודש (21.2) משפחות רבות חוגגות את יום המשפחה. בקניון עזריאלי הנגב בבאר שבע הרימו את הכפפה והחליטו לקיים לא מעט אירועים במהלך החודש הקרוב. כך למשל יוכלו מבקרי הקניון להנות משלל פעילות, אירועים והפתעות.

יריית הפתיחה של חודש פברואר תתחיל ב-1.2 (רביעי), אז יחל במתחם הקניון יריד פורים ענק בחנות בום אשר ימשך עד לחודש מרץ (9.3) עם שלל תחפושות, פריטים, אביזרים, תלבושות וכל מה שצריך לקראת החג הכי שמח וצבעוני של השנה.

בוולנטיינס דיי (שלישי, 14.2) תתקיים בקניון פעילות יחד עם דיילים ודיילות אשר יחלקו גלויות עם משפטי אהבה ללקוחות הקניון וכמובן שוקולדים מתוקים וטעימים.

קרדיט:זום הפקות

כמו כן, שתי הצגות לילדים ולכל המשפחה יעלו במהלך החודש על במת הקניון:

 

8.2 יום רביעי – פיטר פן בארץ הילדים – בשעה 17:00. קומה 2.

פיטר פן, הגיבור האהוב שהוא הילד הנצחי, מגיע אל עולם הילדים, שם הוא פוגש ילדים אמיצים, שעוזרים לו במאבקו בשודד הים הרשע, קפטן הוק. הוא פוגש בילדה החמודה וונדי ומגלה את היכולת המיוחדת שלה לעזור לו במשימה. האם תסכים וונדי לעזור לפיטר פן להכניע את השודד הרשע? האם יש דרך שבה תוכל לגרום לשודד להשתנות?

 

15.2 יום רביעי – אגדת בת הים  – בשעה 17:00. קומה 2

בת הים הקטנה מגלה בתוך מימי הים כתר זהב ששייך לנסיך מסתורי. היא יוצאת למסע מופלא ומפתיע, כדי להחזיר את הכתר לנסיך, ובדרך מגלה עולמות חדשים ומרגשים.

 

ביום המשפחה שנחגג ב-21.2 מציעים ללקוחות שלל הפתעות והטבות וכמובן לאורך כל החודש יפעלו במתחם ג'ימבורי ענק לילדים (הכניסה בתשלום) ומתחם "דה פלייס" – מתחם הגיימינג והאירועים הגדול בדרום אשר החל לאחרונה את פעילותו.

כל האירועים ופרטים נוספים: באתר קניון עזריאלי הנגב : https://did.li/azrieli-hanegev


שחר טביב – מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב:
"חודש פברואר הוא חודש קצר אבל הרבה ימים מיוחדים ואירועים של פעם בשנה מתקיימים במהלכו. אני מדבר כמובן על חג ט"ו בשבט הבא עלינו לטובה עם פריחת האילנות ונטיעת העצים, וולנטיינס דיי ויום המשפחה. אצלנו בקניון עזריאלי הנגב, אנחנו תמיד מחפשים סיבה למסיבה וזו הזדמנות נהדרת למלא את החודש בשלל אירועים לכל המשפחה. החל מהצגות נפלאות לילדים ולכל המשפחה, "דה פלייס"- מתחם הגיימינג הגדול בדרום שהחל את פעילותו לא מכבר, צ'ופרים והפתעות ללקוחות הקניון לקראת הוולטיינס ועוד. כל האירועים אצלנו ללא תשלום ואני מזמין את הקהל להגיע אלינו ולהנות מכל הטוב הזה."

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here