קרדיט צילום: רעות הראל

תערוכה על כל גילויי האהבה

 שתיפתח לקהל הרחב בוולנטין דיי ה –  14/2 עד 13/3

בגלריית האמנים בעופר רמת אביב

פתיחה חגיגית ב15/2/23

תערוכה חדשה: LOVE STORY – 'סיפורי אהבה' של אגוד האמנים Fun Art CommUnity תיפתח ביום אהבה הבינלאומי, הוולנטין דיי ה  14/2,  בגלריית האמנים של עופר רמת אביב.

התערוכה עוסקת במושג אהבה כפי שהוא בא לידי ביטוי ביצירותיהם השונות של אמנים, כל אחד בשפתו המיוחדת ובסגנון האופייני לו. היא עוסקת באהבה על כל גילוייה, כי לכל אחד יש סיפור אהבה משלו. בין אם זו אהבת נעורים, אהבה בוגרת אחרי מסע חיים מפרך, אהבה נכזבת, אהבה אסורה,  או אהבה שחיה בלב, למרות שמי שהיא מוקדשת לו אפילו לא מודע על קיומה.

התערוכה חושפת את כל גווני האהבה  משמחה, אושר, אנושיות, סערות החיים, משברים,   השראה, הקרת תודה,  אור, התרגשות ועוד –  שגורמים לנו לעצור, לחשוב ולהוקיר את הרגע – כל זה חווים בתערוכה.

בין האמנים שיציגו: סיוזאנה ספונובה-נמירובסקי '- אמנית עכשווית רב-גוונית,  שמציגה  בפיוז'ן וציור מודרני. ילנה פלקובסקי – קטפה  פרסים בתערוכות בינלאומיות, שכל אחת מיצירותיה היא רבת פנים ומושכת את הצופה אל עולמה שלה,  נטליה רוגצ'אב  –  אמנית ישהציגה את עבודותיה בגלריות יוקרתיות ברוסיה, ישראל ומדינות נוספות, רעות הראל -משלבת בין משרד תוכן שיווקי והפקות תוכן עצמאילאהבתה הגדולה לאמנות בדגש על ציור ויצירות מיקס מדיה: קולא'ז והדפסים.

קרדיט צילום: רעות הראל

מרינה רייסקין– אמנית שניתן לזהות בקלות את עבודתה לפי סגנונה היוצא הדופן – נראה שהם ארוגים מאלפי חוטים וקטעים, האמנית מריה ישין ​​- עבודתה משלבת גישה קלאסית לציור עם מראה מודרני ומיה בן אריה ואיתמר חלפון זוג אמנים המתמחים בקולאז'.

 

התערוכה מוצגת באדיבות איגוד האמנים FUN Art CommUnity אשר נוסד לפני 8 שנים כאגוד חברתי לא מסובסד, ביוזמת הגב' מריה פרייגר, המוקדש לעשייה וקידום יוצרים ואמנים, אשר חרט על דגלו שתי מטרות עיקריות: לתת במה והזדמנות ליוצרים להציג את עצמם ואת כישוריהם ולהעניק לאנשים חופש אמיתי של יצירתיות, השראה ושמחה. זוהי התערוכה השלישית שאיגוד האמנים מציג בעופר רמת אבי

התערוכה פתוחה לקהל הרחב . הכניסה חופשית

14/2-13/3/23

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here