קרדיט צילום: עמית גירון

כניסה ב20 ₪ לגן הבוטני * חגיגת שירה וכניסה חינם לכוחות הבטחון במוזיאון ידידי ישראל * מבצע מיוחד במלון וולדורף אסטוריה * מחיר מיוחד לסופ"ש במלונות איביס כולל סיור ייחודי בעיר חינם

שישי, כ"ח באייר, 19.5.23

לרגל יום ירושלים הקרוב ריכזנו מגוון המלצות לבילוי בעיר עם מבצעי מלונות שווים בהחלט.

הגן הבוטני גבעת רם
הגן הבוטני גבעת רם מזמין את הקהל הרחב ביום ירושלים לביקור משפחתי בגן עם מבצע מיוחד במחיר הכניסה – 20 ₪ במקום 40 ₪. ילדים ירושלמים עד גיל 18 חינם בהצגת ת.ז.
המבקרים בגן מוזמנים לצאת לסיור עצמאי בין פינות החמד בגן הפורח המשתרע על פני 120 דונם ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזה"ת. בגן גדלים למעלה מ7000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות מופעי שלכת ופריחה מרהיבים לאורך כל השנה.
ניתן לסייר בחממה הטרופית ובתערוכה המוצגת בגלריה בחממה 'טבע הדברים' וגם להוריד את האפליקציה של התערוכה הבינלאומית 'לראות את הבלתי נראה' ולהנות מעבודות אמנות במציאות רבודה תוך שיטוט בגן.
איפה? זלמן שניאור 1 ירושלים
מתי? שישי 19.5 בשעות 10:00-16:00
עלות? 20 ₪ במקום 40 לילד או מבוגר. ילדים ירושלמים עד גיל 18 חינם בהצגת ת.ז.
לכל המשפחה

מוזיאון ידידי ישראל
ביום ירושלים מציע המוזיאון כניסה חינם לאנשי כוחות הבטחון (בהצגת תעודה מזהה) ולקהל הרחב כרטיס ב25 ₪ מבוגר ו-33 ₪ לילד.
ברביעי 17.5 יתקיים במוזיאון ערב שירה בציבור מיוחד ליום ירושלים עם הזמר ארז שמואלי.
ביקור במוזיאון הייחודי מציע לקהל הרחב לצאת למסע חווייתי מרגש בין מיצגי המולטימדיה השונים ולהכיר את הגיבורים שסייעו בהקמת המדינה. המוזיאון הוא מרכז היסטורי חווייתי המאפשר למבקרים בו, דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור-קוליים מתקדמים המשלבים סאונד, אפקטים ייחודיים וטכנולוגיה חדשנית, להכיר דמויות הרואיות משולבים בסיפורי גבורה שלא הלא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול ולסייע בהקמת המדינה.
איפה? יוסף ריבלין 20 ירושלים
מתי? שירה בציבור 17.5 – 20:00, יום ירושלים שישי 19.5 – 9-13:30
עלות? שירה בציבור – יחיד 60 ₪ זוגי 100 ₪ כניסה ביום ירושלים 25 ₪ מבוגר במקום 44, ילד 33 ₪
לפרטים נוספים ותיאום ביקור מראש בלבד טל 02-5329401 ובאתר

מלון וולדורף אסטוריה
מבצע מיוחד לרגל יום ירושלים 20% הנחה לבני 75 ומעלה בהזמנת לינה וארוחת בוקר.
לרגל יום ירושלים וחגיגות יום ההולדת ה 75 למדינת ישראל, החליטו במלון וולדורף אסטוריה ירושלים לצאת לראשונה עם מיזם חדש המוקיר תודה לאזרחיה בני ה75 ומעלה של המדינה ומעניק הנחה של 20% על הזמנות חדשות המבוצעות ישירות דרך המלון על בסיס לינה וארוחת בוקר לזוג או יחיד בימים מוצ"ש עד יום רביעי (לא כולל סופ"ש- חמישי שישי, קיץ וחגים עד סוף השנה!)
מלון וולדורף אסטוריה נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם – פאלאס בירושלים ונחשב בזמנו לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא Guerlain -מתחם בריאות וספא יוקרתי הכולל בריכת שחיה מקורה באורך של 33 מטרים ובה גם בריכת זרמים ומיטות מנוחה, שני חמאם טורקי, 2 סאונות יבשות, מלתחות מפוארות לוקרים אישיים, חדר כושר מפואר, 9 חדרי טיפולים וסוויטת טיפולים זוגית עם מקלחת צמודה.
כתובת: אגרון 26 ירושלים.  דרושה הצגת ת.ז. המעידה על גיל המזמינים. עד חדר אחד להזמנה.

מלון בת שבע מרשת מלונות ג'ייקוב
ארוחת בוקר ירושלמית במלון בת שבע
מלון בת שבע מציג לרגל יום ירושלים ארוחת בוקר ירושלמית אסלית בעלות של 100 ₪ לאדם. בתפריט: שקשוקה של סלק אדום ומנגולד עם גבינת עזים, עלי גפן בעבודת יד לצד יוגורט חמצמץ עם סומאק וגרידת לימון, בייגל ירושלמי לצד שמן זית, לאבנה וזעתר ערבי. סלט שוק טרי לצד טחינה מקומית. מגוון זיתים וחמוצים מחניודה סטייל יחד עם מטבלים מקומיים. מבחר מתוקים, כנאפה, מיני קרואסון, בקלאווה ועוד.

לרגל יום ירושלים מציע המלון לילה לזוג על בסיס לינה + ארוחת בוקר החל מ- 900 ₪
מלון בת שבע הוא מלון בוטיק במרכז ירושלים הממוקם סמוך למגוון האטרקציות המובילות בעיר: בית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד. המלון, נמצא במבנה שהיה הראשון בירושלים שלא נבנה מאבן, מיועד לאורחים המחפשים חווית בוטיק בסגנון וניחוחות ירושלמים. סיפור המלון הוא שילוב של ישן וחדש, עתיק ומודרני, פסיפס של טעמים ועירוב של ניחוחות, עיצוב חדשני תוך נגיעות של כלל התרבויות מהן הגיעו היהודים לבניית השכונות החדשות. מטבח המלון, בניצוחו של השף משה אסולין, מגיש ארוחות בוקר ובראנצ'ים מיוחדים, המבוססים על חומרי גלם מקומיים, טריים ואיכותיים בניחוחות ובטעמים ירושלמיים ובהשראת שוק מחנה יהודה.
כתובת: קינג ג'ורג' 42 ירושלים

יום ירושלים במלונות ibis ירושלים
החל מ840 ₪ לזוג ללילה עם ארוחת בוקר כולל סיור מיוחד בירושלים
לרגל יום ירושלים מזמינה רשת מלונות ibis ירושלים את הקהל הרחב להנות מסופשבוע במחיר אטרקטיבי במיוחד החל מ 840 ₪ לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר בתאריכים 18-19/5/23 למזמינים לינה באחד משני המלונות בעיר שיכלול גם סיור מיוחד בעיר שייצא ביום חמישי 18.5 מהמלון. בסיור ביקור בשכונת ממילא התוססת, גיא בן הינום , הר ציון דרך המנהרה שחיברה את הר ציון לעיר המערבית עד 67. המשתתפים יבקרו בקבר דוד, בעיר העתיקה ומשם הליכה נעימה לאורך הקארדו לתצפית מגגות העיר העתיקה לעבר הר הבית. התחנה הבאה הרובע היהודי והכותל המערבי דרך הסמטאות הקסומות ואל הרובע הארמני ושער יפו. משך הסיור: כ-3 שעות ומותנה במספר המשתתפים.

מלונות ibis ירושלים ממוקמים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' – לב מרכז העיר, במיקום הטוב ביותר שקיים ומהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.
ibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של מדרחוב בן יהודה, בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, מסעדות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ושלל אטרקציות.

קרדיט צילום: סימפלקס 360

מלונות ibis ירושלים, שייכים לרשת ACCOR הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם, המונה מעל 5,500 בתי מלון ברחבי העולם הפרושים על 110 מדינות עם מעל 40 מותגים שונים.
המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet Bed TM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי. במלונות WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד.

מלון ibis ירושלים מרכז העיר כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה, צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים בצבעים חמים (עץ ואדום). חלק מהחזון של יצירת אינטראקציה בין אורחי המלון, מציע המלון שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל.

מלון ibis Styles מרכז העיר, שוכן בבניין היסטורי בלב מדרחוב בן יהודה ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת שוק מחנה יהודה הקרוב. השטחים הציבוריים וחדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית. כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה- 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.
המבצע בתוקף לתאריכים 18-19/5/23

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here