קרדיט - Pixabay

כל אחד רוצה שהחתונה שלו תהיה במקום הכי יפה שאפשר למצוא, שמעורר בו התרגשות, שמציע חוויות קסומות וזיכרונות נהדרים מאירוע שאין דומה לו. היום אפשר למצוא מקומות כאלה רק רחוק מאולמות אירועים קונבנציונליים, בשמורות טבע או בחוות פרטיות שמקדישות הרבה משאבים לעצב מתחם יפהפה שמנצל את הנתונים הטבעיים כדי להציע לכם גן אירועים לחתונה, מהסוג שלא רואים במרכז הארץ כמותו. הנוף של הרי הגליל התחתון מושלם לאירועים משמחים של חגיגת אהבה ואתם יכולים לנצל את העובדה שמדובר גם במתחם נופש מסוג גלמפינג כדי להציע לאורחים שלכם להישאר ללון שם, ליהנות מארוחת בוקר משותפת ביחד עם כולם וליצור כך זיכרונות יפהפיים מאירוע משמח במקום לא שגרתי. בחווה ישמחו לעזור לכם להפיק אירוע מושלם כזה עם כל הבקשות הייחודיות שלכם יחד עם אטרקציות ורעיונות משלהם, כדי שתוכלו לחגוג חתונה באמת יוצאת דופן ומקסימה. חוות ימה וקדמה היא חווה שמציעה בילויים מגוונים לנופשים ולכל המשפחה וגם גן אירועים קסום למי שרוצה לחגוג אירוע משפחתי.

נופש כמו של פעם, בתנאים של היום

לא כולם מתלהבים מקמפינג בחום הגדול של ישראל אבל כשמתלווה לזה אוהל ממוזג הם משתכנעים בכל זאת לצאת לטבע לטייל עם אוהל. יש היום אתרי נופש עממיים באופיים שמציעים תנאים מפנקים ונוחים הרבה יורת לכל מי שמחפש גם את הטבע בכל הדרו וגם את הנוחות ונועם המזגן, כדי ליהנות מאוהל ממוזג לאחר טיול ארוך. כמו כן, באתר גלמפינג בצפון למשפחות תוכלו למצוא מקלחות ושירותים עם מים חמים בסטנדרטים מעולים ומפוארים, כדי שתוכלו להרגיש באמת שאתם נופשים במקום שמפנק אתכם בתנאים מיוחדים. אין צורך לוותר על הטבע כשיש לכם תנאים כל כך מפנקים ומהנים וכל מה שצריך לעשות זה להביא אתכם את האוהל שלכם, או ליהנות מאחד האוהלים הגדולים במתחם שמוצעים לקבוצות ולמטיילים בודדים.

סיורים למשפחות וסדנאות מגוונות לילדים

נסיעה לחופשה יכולה להיות גם כדי לסייר ולטייל במסלולים מיוחדים שיש בהם הדרכות מהחווה ולחזור לישון בתנאים המפנקים של אוהל ממוזג בצפון. הגלמפינג של החווה הוא רק תירוץ להביא את הילדים כדי לחוות טבע וחקלאות ישראלית במיטבה, כפי שהיא מוצעת לאנשים שנוסעים לשם. אפשר לחוות הדרכות על חיטה והכנת פיצה, הכנת שמן זית ומוצרי חלב, למשל, ואפשר לחוות סדנאות יצירה שונות שמשחררות את הדמיון ועוזרות לילדים להיות יצירתיים ולרכוש ביטחון עצמי. חוות ימה וקדמה מציעה לכם את הבילויים האלה ונופש גלמפינג ייחודי כזה כדי ליהנות כמה שיותר עם הילדים ולצבור חוויות ייחודיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here