אטרקציות באילת

ישנם דברים רבים לעשות באילת, והם כוללים מגוון הרפתקאות ואטרקציות, מהם תוכלו ליהנות לאורך הים האדום. ניתן להגיע לאילת בקלות באוטובוס מתל אביב או באוטובוס מירושלים. בין אם אתם מבקרים לכמה ימים או מספר שבועות, העיר הדרומית אילת היא עיירת חוף נפלאה, בנוסף לשפע של פעילויות בעיר ובסביבה.

אטרקציות שוות באילת

מעבר לכל מה שיש לעיר אילת להציע, היא שופעת במגוון רחב של אטרקציות. הכולל אטרקציות של פעילויות מים, אטרקציות של טיולי ג'יפים, טיולי גמלים, הדרכות, הפעלות ועוד.
הנה מספר אטרקציות באילת של פאנטזי:
– המנוף האנושי
– מרוץ מכוניות AR
– חדר האשליות
– סימגול: שוער כדורגל רובוטי
– מטווח המערב הפרוע
– מבוך מראות

בנוסף לכל אלה חברת פאנטזי מזמינה אתכם ליהנות מאטרקציה חדשה, שתשאיר אתכם בפה פעור. האטרקציה המולטי אינטראקטיבית .Dark Ride

Dark ride

אטרקציה אינטראקטיבית עשירה, שתפעיל לכם את כל החושים. שעושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, באמצעות אפקטים מיוחדים. על מנת להבטיח חווית משחק מעולם אחר. תיכנסו למשחק המתרחש בעולם אחר עם אנימציה, סאונד, מוסיקה ואפקטים מיוחדים. כאשר כל אחד מהשחקנים, מעורב במשחק ומשפיע על כל צעד בהתפתחות העלילה. המשחק יצריך מכם להדוף מספר מפלצות שונות באמצעות כלי נשק שונים. במאמצכם להתגונן מפני קבוצות של זומבים, אנשי זאב, ליצנים ופיראטים.

יום של כיף באילת

חברת פאנטזי מזמינה אתכם ליהנות, מיום כיף באילת הכולל אטרקציות מהנות, אוכל, שתייה וכל מה שאתם זקוקים לו. על מנת לחגוג יום כיף באילת. יום של הנאה צרופה הכולל: פעילויות מים, פעילויות חברתיות, משחקים לקבוצות, טיולים רגליים לנקודות תצפית, טיולי ג'יפים ועוד. אם אתם מעוניינים לבלות יום של כיף באילת צרו קשר כבר היום והנציגים שלנו ישמחו לפרט בפניכם את מגוון החבילות שלנו, ובהתאמה לצרכים שלכם.

אטרקציות בים המלח

הפלא הגיאולוגי של ים המלח הוא אחד מאתרי התיירות שחובה לבקר בהם בארץ, ובמזרח התיכון כולו. ומה יותר שווה מביקור מים המלח שכלולות בו אטרקציות בים המלח. אזור ים המלך כולל מספר רב של אטרקציות ייחודיות, החל מרחצה בחופי ים המלך, לפעילויות במעיין עין גדי ועוד. חברת פאנטזי מתמחה בהפקת ימי כיף ופעילויות שונות. בהתאמה לקהלים שונים שרוצים ליהנות מהנוף הייחודי של ים המלח, לצד השפע שיש לאזור להציע. ממערות קומרן לטיולי גמלים, ים המלח הוא המקום המושלם ליום כיף של ממש. התקשרו למספר:   08-9118282 ותזכו לשירות וחוויות בלתי נשכחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here