קרדיט: Pixabay

יש משהו קסום ומרגש בסרטי ילדים, משהו שמחזיר אותנו לעבר ולתחושות של פעם, כשהיינו ילדים תמימים ומתוקים שהאמינו בכל הטוב שיש בעולם ושאפילו מתחת למציאות האפורה ישנה שכבה של קסם שמחכה להתגלות. כשאנו רוצים רגע לשחרר את הרצינות, את המחשבות המעיקות ואת ההתמודדות האפורה עם אתגרי החיים והקשיים, לשבת עם ילדינו ולעשות פעילות של צפיית סרטים לילדים יכולה להקל על תחושת המועקה ולתת לנו לצלול יחד עם המשפחה שלנו בעולם חופשי, אופטימי ומלא בקסם. נוכל ליהנות מהשירים ומהחוויות המיוחדות, להאמין שוב כי הכל אפשרי בסיפורי אגדות ונסיכות ולקבל זריקת עידוד בצורה של אהבת אמת שניתן למצוא רק בעולם המופלא של סרטי דיסני.

מנהגים משני חיים

גם לסדרות המיועדות לילדים יש הקסם שלהן, לא פחות מסרטים. פעילות צפיית סרטים וסדרות לילדים היא בילוי מועדף על משפחות רבות, המשלבות הנאה ותחושה של אחדות כאשר כל המשפחה, מגדול עד קטן ישובים יחדיו בסלון הבית וצופים בסרט או סדרה שמעניקים תחושת נוסטלגיה למבוגרים ומרגשים ומרתקים את הילדים הצעירים. לאחר ארוחת ערב משותפת, הכנת שיעורי בית ומקלחת טובה, זה הזמן המושלם לסיים את הערב עם סדרה מותאמת לילדים שכל בני הבית בחרו. ניתן לסגל אפילו מנהגים קבועים ולהחליט שלדוגמה שבכל יום שלישי, אמצע שבוע, כל המשפחה רואה בערב כמה פרקים מסדרה נבחרת, אפשר גם פעמיים בשבוע או אפילו שלוש.

הבייביסטר האמיתי של הילדים

כולנו מכירים את הרגע בו בן או בת משפחתנו מבצירים בנו לעזור להם ולעשות ערב של אחותך בייביסיטר לילדים שלהם, אבל לנו אין מושג כיצד להפעיל אותם ובאילו משחקי ילדים ניתן לבחור על מנת שהם יהיו מרוצים ורגועים. באתר הבית של הידברות קידס יש את הפתרון המושלם- אצלנו תוכלו למצוא המלצות נפלאות למשחקי ילדים לכל הגילאים, אשר יתאימו לאופיה של כל משפחה. כדאי לעיתים לרענן את ארסנל המשחקים המוכר והידוע ולמצוא רעיונות חדשים ומפתיעים לערב שיהמם את הילדים, אבל לא יעיק או ילחיץ אתכם. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שלאחר ערב מוצלח אחד, הבקשות יחזרו שוב ושוב…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here